15 Nisan 2015

✌ bugün de dünya sanat günü imiş

peki sanat neymiş? "sanat insanın canı gönülden yaptığı şeymiş. mardinli çocuk öyle demiş. daha önce burada yazmıştım. 

o zaman pek bi canı gönülden yapıldığını bildiğim bir şeyle kutlayayım bu günü. 


iki gün raporlu yatıp, iyileşemeden okula gidince bunu bulmuştum masamda. bu ne? dedim yanıma gelip sarıldı ceycey. "sensiniz öğretmenim"  "şimdi siz hasta oldunuz ya, hani bunu görünce belki iyileşirsiniz diye düşündüm"

sanat benim için budur. ayrıca faydacı bir tarafı da var gördüğünüz gibi. iyileştiriyor. katılıyorum. ayrıca ceycey'im öyle dediyse öyledir! 

madem cücelerden bahsettim yine bu da yazıya şarkı olsun. fazla kudurdukları günlerde sakinleşsinler diye dinlettiğim şarkılardan biriydi. pek bi severlerdi. 

"hadi bakalım çilek oluyoruz şimdi
evet evet kapadık gözleri aynen"



4 yorum :

  1. Ben de çilek olmak istiyorum :)
    Bir de neredesin sen? Nasıl konuşucaz şimdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim geldim, bir kaç gün detoks yapayım dedim internetlerden uzak durayım dedim ama kanıma mı işlemiş ne kopamadım hiçbirinden. allah beni ıslah etsin :)

      ayrıca sen de benim bir çileğimsin :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. evet :) yokluğumda yeni şalanjjlar başlamış meğer, hemen yapayım, aman eksik kalmayayım :)

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...