22 Nisan 2015

➳ fmo: 3 ve 4

➳ öncesi ve sonrası burada


3. en sevdiğim aksiyon fimi oyuncusu: jean reno
aslında buraya koskoca harflerle bir kadın ismi yazmak isterdim ama aklıma gelmedi. sonra ‘tamam bari bir erkek yazayım’ dedim.  uzun uzun düşündüm, o da gelmedi.  saat gece yarısını geçmek üzere. sonra fark ettim ki ben aksiyon filmi seven biri değilmişim. ite kaka jean reno’yu bulabildim bi tek aklımda kalan.  

wasabi, taxi, leon bunlar herhalde ekşın sayılır di mi? bakın macera filmi ne demek onu bile bilmiyormuşum ben. ki şimdi düşündüm galiba taxi’de oynamıyordu bu adam. ama yok ya mişın imposibıl da vardı sanırım? ay bitsin bu madde ne olur!

bu baştan savma cevap yüzünden bari dördüncü maddeyi de aradan çıkarayım.


4. en sevdiğim korku filmi: silence of the lambs – kuzuların sessizliği

abican’la birlikte izlemiştik televizyonda. kaç yaşında olduğumu hatırlamasam da epey küçüktüm onu biliyorum. filmin sonundaki o kör dövüş anlarında yaşadığım gerilimi unutmam mümkün değil. zaten insan eti yemek ne demektir, nasıl korkmayayım? yıllar geçtikçe adlarını öğrendiğim jodie foster ve antony hopkins’e, sonra defalarca izledikçe de filme olan hayranlığım katlanarak devam etti. hala bi’ ürkerim, tırsarım hatırladıklarımdan. 

film konusunda ne kadar vizyonsuz bir insan olduğuma dair delilleri bu blogdan izlemeye devam edebilirsiniz. şimdi gidip biraz utanayım kenarda. 

2 yorum :

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...