26 Nisan 2015

➳ fmo:6 ve 7 -- güldürenler, ağlatanlar, mutlu edenler..

➳ öncesi ve sonrası burada


6. en sevdiğim komedi filmi: kibar feyzo
yine cevabını çok düşündüğüm sorulardan biri. sanırım komedi filmlerini de çok seven biri değilmişim ben. ama kemal sunal'a çok gülerim. filmlerindeki diyaloglara da. kibar feyzo da televizyonda görünce izlemeden geçemediğim filmlerden. he bir de kibar feyzo çok alt metinli, çok bi' siyasi film ya, ordan da ayrı bir hoş ediyor göynümü. 



daha yeni bir şeyler de söylemek isterdim ama yeni film deyince aklıma tek gelen vizontele oldu. ona da çok gülmüştüm.(oha 2001 diyor! ne çabuk geçiyor yıllar! fakşitbok!) ama ona komedi filmi demeye de dilim varmıyor. finale kadar her şey iyi hoş da sıti ana televizyonu gömerken ağlamaktan içim çıkmıştı. yine de fragmanını koyayım şuraya. yarın bi' gün çocuğum falan olursa bulsun, izlesin. görsün anası nelere gülmüş, nelere ağlamış. 

"zeki müren de bizi görecek mi?" :)

7. beni mutlu eden bir film: neşeli günler
bu madde için çok düşünmem gerekmedi. kofti bir film dağarcığım olabilir ama şimdikinden bin tane daha fazla film izleseydim bence yine aklıma neşeli günler gelirdi ilk. buraya sahne ekleyeyim diye youtube'da aratınca önüme ilk düşenin, restorasyonlu hali olması da ayrıca neşe verdi şu an bana.  bu film restorasyonu fikrini bulanlara, bu işi destekleyenlere, yapanlara çok saygı duyuyorum. çok önemli bir şey bu yaptıkları. elleri dert görmesin. 

- sirkeeeeee
- limoooooon
≧◉◡◉≦


hadi gudnayts.



2 yorum :

  1. Neşeli Günler için çok teşekkür ederim :)) Remaster edilmiş halini izlememiştim. Ziya'yı bir posta da hd izleyeyim :D

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...