28 Nisan 2015

➳ fmo:9 "ama sen hayatında hiç hata yapmadın mı?"

➳ öncesi ve sonrası burada


9. repliklerini ezberlediğim bir film: devlerin aşkı

yeşilçam'ın bu salon filmleri'nin nasıl hayranıyım anlatamam. çok aşkla bağlıyım onlara. içimdeki türkan şoray-kadir inanır filmleri aşkı ise bambaşkı! bu ikilin neredeyse bütün filmlerini defalarca izledim. dila hanım, deprem, selvi boylum al yazmalım, dönüş, bodrum hakimi, kara gözlüm.. ilk aklıma gelenlere bak. aşkı resmen onlardan öğrenmişiz. 

devlerin aşkı ise bir tarafı ile hepsinden bi' başka. çünkü burada "seni terk ettim ama şu oldu bu oldu" demiyor kadın. "anamla bacımla tehdit ettiler beni ondan gittim, yoksa gitmezdim" demiyor. 

"evet, seni terk ettim!" diyor. 
"ama sen hayatında hiç mi hata yapmadın?" diyor.  
kalbimi kalbimi deliyor. 


(hepsini burada diyor)


sonra filmin o anbilivibıl finali. süreyya bey'in tetiğe gitmeyen eli, uzayıp giden bakışları.. ağzından dökülen son sözler.. 


- gidiyorlar!
- bırak gitsinler.

- kaçacaklar!
- onları kimse durduramaz, ölümü bile aşmışlar..


açıp yine mi izlesem n'apsam. 
neyse, hadi öptüm.






1 yorum :

  1. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...