7 Nisan 2015

rüyamda..

cücelere gitmişim. hepsi aynı sınıftaymış hâla. ama o dersin öğretmeni hastaymış gelmemiş. ben giriyorum derse. neşeliyiz, eğleniyoruz. sonra başka bir öğretmen beliriyor sınıfta. diyorum ki 'girdim ben bu derse boş diye ama idare söylenmesin şimdi?' yok diyor 'kim ne diyebilir, öğretmenlerisin sonuçta'. evet diyorum. o benim hâla.

bazen üstüste derse girince beynim dönerdi. sigarasızlık da üzerine binince kaçacak yer arardım. 

kaçacak yer buldum şimdi. aklımda onlar, gönlümde çiko..

onu da gördüm rüyamda, bu alttaki fotoğrafını çektiğim günü gördüm. 



ben kanepedeyim, evde yalnızız. sakiniz, sessiziz. kucağımda bilgisayar bir şeyler okuyorum falan. sakince atladı kanepeye. perdelerin arasından geçip pencerenin önünde yer yaptı kendine. camdan dışarıyı izlemeye başladı. fotoğraf gibiydi. hissettirmeden telefonu aldım elime, dalmış gitmiş fark etmedi. çektim. fotoğraf oldu.

bazen ona bakar içimden "büyüme çiko, hiç büyüme" derdim. büyümek yaşlanmak demekti çünkü. yaşlanmak hastalık. sen hep benimle ol çiko. birlikte olalım hiç gitme. 

sonra ben gitim. çiko kaldı. emin ellerde biliyorum, getirsem yanımda şimdikinden daha mutlu olmayacaktı onu da biliyorum. istediği gibi gezip dolanacağı, bahçeli bir evde, babasıyla yaşıyor şimdi. terk edilmiş hissediyor mu bilmiyorum ama onu çok seven insanlar var etrafında onu da biliyorum. 

peki neden geçmiyor bu eksiklik? vicdan mı bu? değilse ne? çiko niye her aklıma gediğinde gözümden yaşlar akıyor. bunun yeri neyle dolar? nasıl alışacağım bu tuhaf hisle yaşamaya? 

sonra uyandım. biraz etrafa bakındım, toparladım falan. kahve yaptım. facebook'u açtım. açar açmaz şunla karşılaştım. 




bu nasıl bir gündür böyle. bilnçaltım ne diyor bana, ne yapıyor. en son ne zaman baktığımı bilmediğim bir fotoğrafı çektikten tam iki yıl sonra, aynı gün rüyamda görmek.. ne bu şimdi. belki iyi gelir yazarsam dedim ama daha iyi hissetmiyorum. bazen gerçekten yazmakla da bitmiyor.. 

sevmedim seni 7 nisan!


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...