1 Mayıs 2015

☭ fmo:12 ve yaşasın 1 mayıs! ☭

➳ öncesi ve sonrası burada

11. en sevdiğim animasyon/çizgi film: persepolis

okulun ilk senesiydi sanırım. filmi alınca heyecanla odama kapanmış, kahkahalar atarak izlemiş ve çok sevmiştim. kitabına da hiç boş değilim. film kaç saat sürdü hiç hatırlamıyorum ama kitabı okumam daha kısa sürmüş olabilir. kitabı geçen ay mersin'de aldım. sonra adana hava alanına giden bir minibüste okumaya başladım. hava alanında beklerken okumaya devam ettim. uçak kalktı, istanbul'a indi. kalan son bir kaç sayfayı da yenikapı'ya giden metroda okudum ve kitap bitti. çizgi roman olduğu için çabuk bitti de diyebilirim tabi ama öyle demek istemiyorum. o kadar güzel bir kitaptı ki su gibi aktı demek istiyorum.

marji'nin peygamber olma hevesinin, 'punk is not dead' tişörtünün, iron maiden fanlığının, küçüklükten yetişkinliğe muhalifliğinin aşırı hayranıyım. bu otobiyografik hikayenin esas kızı marjane satrapi'nin kompozisyonlarının, siyah çizgilerinin, siyah dilinin aşırı aşırı aşırı hayranıyım. 





meydan okumanın bu sorusuna verdiğim cevabın 1 mayıs'a denk gelmesi de pek bi hoş oldu. öyleyse hepinizin bayramını marji'nin şahane eye of the tiger dansıyla kutlar, gözlerinizden öperim.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...