3 Mayıs 2015

➳ fmo:13 ve 14 aklımızı alanlar, hafızamıza kazınanlar..

➳ öncesi ve sonrası burada


13. en sevdiğim kitap uyarlaması: koku
genellikle kitap uyarlamalarını o kitabı okuyan kişi sevmez. bunun sebebini de yandaki görselin yeterince anlattığını düşünüyorum. ama koku, kitabından daha çok sevdiğim bir film oldu. belki de o benim vizyonsuzluğumdur, okurken gözümde canlandıramamışımdır. iyi ki filmini yapmışlardır. 
filmin atmosferinden, hikayenin ilerleyişinden, jean baptiste grenouille karakterini oynayan ben wishaw'ın oyunculuğundan, ama en çok filmin finalinden "OHA!" derecesinde etkilendim. ayrıca ben whishaw deyince bende bir haller, bir hormonlar bir hormonlar.. 

gözünden damlayamayan gözyaşın olayım tatlı çocuk
(fotoya o anın videosunu bağladım youtube'dan. ama spoiler, ona göre açın)

14. en sevdiğim film repliği: münir özkul / bizim aile
elbette bunun için sözü yaşar usta'ya bırakıyorum.


 bu da canlı kanlı videosu

hadi öptüm see u



2 yorum :

  1. Koku'yu unutmuşum yaa o da uyarlmaydı di mi çok güzeldi cidden koku konusunda ben de çok iyiyimdir filmi izledikten sonra noluyo yaa acaba ? Olabilir mi ? Gibisiden sorular olmadı değil :P
    Yeşilçam çok özeldir benim için münir özkul da öyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mariposa bizi balmumuna batırıp kesecek, etlerimiz lime lime edecek, kokumuzu kendine kolonya edeceeek!
      kaçıııııııııııınn!
      :)))))

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...