8 Mayıs 2015

➳ fmo:19 ve benim kafa gitti gidiyor

aradaki soruları atladığımı fark eden varsa görmezden gelsin. 15ten sonraki sorulara yazacak cevap bulamadım. 

➳ öncesi ve sonrası burada


19. en sevdiğim aktör: johnny depp
şimdi bu soruya hormonlarıma dayanarak cevap vermiş olabilirim ama şöyle bir durum da var. coni'nin sesinde sevdiğim bir şey var. yani sadece görüntü değil. adamın sesinin tonunu ve onu kullanışını seviyorum. ayrıca filmlerinin de belli bir standardı var. yani en azından benim için. izleyip de "ayyy zaman kaybı" diyeceğim bir filmi olmadı hiç. aksine izlemekten zevk aldıklarım daha çoktur. what's eating gilbert grape, arizona dream, makas eller, düşler ülkesi, astronotun karısı, blow ilk aklıma gelenler. hepsini zevkle izledim. yani zevk derken tutku günlükleri'ni izlerken aldığım zevki kastetmiyorum. yani aslında onu da demek istememiş olabilir. ayhh hatırladıkça böyle içim bi' tuhaf oluyor tabi biraz ama neyse yanlış anlaşılmasın.  ay yok ya da anlaşılsın. duy beni coni duy beni! ah canım benim.


1. coni bana aşkını ilan ediyor
2. coni bana gitar çalıyor
3. coni bana naz yapıyor
4. coni etrafımda 4 dönüyor
5. coni resmimi çekiyor
6. coni umutsuzca beni bekliyor

abartıyorum sanıyorsunuz ama ben sanmıyorum. adam yoksa niye durup durup boşansın. beni arıyor neyi aradığını bilmeyerek. bekle conim kavuşacağız.  

5 yorum :

  1. Hayırlısı ne diyeyim, davetiye yollamayı unutmayın düğün yaparsanız. Sizden iyisini mi bulacak ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ilk tebriğimizi de aldık ya sonu gelir bu işin :)))

      çok teşekkür ediyorum müstakbel eşim ve kendi adıma :)

      Sil
    2. ayy ilk tebriğimizi de aldık ya sonu gelir bu işin :)))

      çok teşekkür ediyorum müstakbel eşim ve kendi adıma :)

      Sil
  2. Ay ben de çok seviyorum bu adamı, hislerimiz çok paralel. Yalnız şu şey filmini sevmedim, hani ölüyor da bilgisayara sokuyor kendini, öyle şeyler. Onun dışında izlediklerimi sevdim istisnasız *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bak onu unuttum, yani başını izledim filmin sonra bir şey oldu falan yarım kaldı. bi ara açıp bakayım.
      ama yine de çok kötü gibi değildi. ay kötü olsa ne olur, coni var sonuçta içinde. :))))))

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...