15 Mayıs 2015

➳ fmo:27 ve bir takım kafa karışıklıkları

25. diye cevapladığım soru 26. soruymuş. onu da zaten yanlış güne yazmışım. o arada zaten  bi' soruyu da atlamışım. bi' an her şey birbirine karıştı kafamda. sonra atladığım günün sorusuna verecek cevap da bulamadım. bana bilinç altımın bir oyunu mu bu? neyse uzatmayayım. yakaladığım yerden devam ediyorum.

27. en sevdiğim klasik film: mavi boncuk 
cevabı bulabilmek için önce imdb'de debelendim. orada bulduklarım içime sinmedi. sonra gittim google'a yeşilçam klasikleri yazdım. oradan da ekmek çıkmadı. sonra aklıma mavi boncuk geldi. ay tabi yahu! mavi boncuk! 

klasik bir film olmanın tüm özelliklerini taşıdığı gibi hem içli hem de eğlenceli. ilk izlediğim romantik komedi bence bu. ayrıca müzikal de sayılır. 

♪ ..on da bun da şun da dır.. ♪♪

şu sahnesine her seferinde karnımı tuta tuta gülüyorum. 

     "-ıslıııııık ıslııık!" 

şu sahnede de ağlamışlığım var. abartmıyorum. içli bi anımdı, ağladım. 



sahne ararken restorasyonlu halini de buldum. çok güzel oldu bu. dursun burada sabit, hep lazım bir film bu.  hem zihin de sever. :)



bunları ararken bir şeyler daha buldum. çok güldüm. açın siz de izleyin. bunlar da klasik. ikisi de birbirinden şahane. 

 

allaaam kimseye böyle ölüm ve de böyle boğulup kurtarılma nasip etmesin. şu güzel posteri de bırakıp arkama bakmadan kaçıyorum. onu da buradan buldum. 



hadi öptüm.

edit: 
♡ günün yemeği: patlıcanlıi patatesli, biberli, domatesli sulu yemek + bulgur pilavı + bisküvili pasta
♂ erkek ismi: isyan
♀ kız ismi: nisyan

(bundan sonra bunları da yazaceyim, kararsız eşe dosta faydalı olaceyim)

bi daha öptüm. 

2 yorum :

  1. Ben de çok seviyorum eski Türk filmlerini. Denk geldikçe izliyorum, bazen hususi açıp izliyorum. Hatta az sonra bir Türkan Şoray filmi açabilirim. (Çoğunluğun aksine Selvi Boylum Al Yazmalım'dan nefret ediyorum ben yalnız.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onu da çok seviyorum ama bir dönem o kadar çok verdikler ki televizyonda, içimden gizli gizli "ayyhh yine mi" diye gözlerimi devirmiş olabilirim ben de :)

      ay merak ettim, açıp izledin mi acaba şimdi? hangisi hangisi?

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...