16 Mayıs 2015

➳ fmo:28 e-di-bi-zi-ö-lü-me-gö-tür! ☠

➳ öncesi ve sonrası burada


28. en sevdiğim film müzikleri: dead man walking 
içimdeki eddie vedder aşkını buraya da sokuşturmasam olmazdı. diğer şarkılar da pek hoş, pek güzel ve fekat bütün soundtrack'te eddie'nin elinin, sesinin değdikleri bi' başka güzel. nusrat fateh ali khan'lı face of love ve de neil young'lı long road'a yıldız veriyor kuş kaldırıyorum. ayrıca listede bruce springsteen var, ölüler dünyasından gelir gibi sesiyle patti smith var. bok atmıyorum, filme yakışmış diyorum. adam ölüme yürüyor diyorum. anlamıyorsunuz. 

ayrıca güzel de film bu. her izlediğimde ciğerimi yakıyor. 

alın iki video, ikisi de canlı. bu kıyağı da bu zamanda kimse kimseye yapmaz.

 ve de  

bitti mi? bitmedi!

bi' de böyle şeyler yapıyorlar. ay insan koşup hangisine sarılacağını şaşırır. (dedi ve gidip coni'ye yapıştı.)
buyrunuz bu da o konserin videosu. tam olarak olmak istediğim yerde, allah başımızdan eksik etmesin patti smith ablamız var. 



"some strange music drags me in. makes me come on like some heroine."

sözlere bak cumartesi cumartesi. 

hadi öptüm. gittim.  ✌



4 yorum :

  1. Son videoda yer alan herkese ayrı ayrı tapıyorum galiba. Hayatımın en boktan günlerinde "yu cast kiiip mi hengin' oooon" diye diye dans ettik Mert'le. Şarkı Lou Reed'in fakat ben yalnızca Patti Smith yorumunu dinliyorum, zaten Lou'dan daha güzel söylemiş bence *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy patti smith sevilmez mi, perfect day diye diye ölünmez mi? :)))) ne de güzel şarkıdır o!

      Sil
  2. Eddie'ye kurban olayimmmm!

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...