18 Mayıs 2015

➳ fmo:29 - 30 bu da bitti şimdi napcaz?

➳ öncesi ve sonrası burada

29. bir konu hakkında fikrimi değiştiren film : das experiment / deney

aaa
fikrimi değiştirmek değil de insan evladının böyle korkunç tarafları olduğunu görmek ürküttü beni. sanki bilmiyoruz! ama izlemek daha bi' sinir bozucu sanki.  yetkiye sahip olmak kimi bünyede hastalık yapıyor ve film aslında en çok bunu söylüyor. bazı anlarda o kadar rahatsız oldum ki anlatmak için şimdi motivasyon bulamıyorum. bir de spoiler olmasın diye anlatmayayım. ama filmde kötü şeyler oluyor. bu spoiler sayılmaz bence.  

fotoğraftaki gözlüklü adam moritz bleibtreu. im juli ve soul kitchen'daki adam. böyle tatlış suratlı bi insanın bu filmde oynaması iyi olmuş. adamı da seviyoruz ailecek. aslında çok seven abim. ben de onun yancısıyım. 


30. en sevdiğim film : dila hanım
otuz soru içinde en kazık olanı bu. ne yazarsam yazayım sonra aklıma başka bir şey gelecek, tüh diyeceğim. zaten bir sürü liste gezdim, imdb'den girdim, kültür bakanlığı sitelerinden çıktım, ordan youtube'a atladım. sonra kendimi cevap arayacağıma, durmuş dila hanım izlerken buldum. bence cevap bu olmalı. o final sahnesinin bana yaptığını başka hangi film yapabilir? ayrıca öyle yüreğe oturan müzik mi olur? olmaz.


ve böylece otuz günlük olayın sonuna geldik. fmo sayesinde ben de yeni bloglar keşfettim, yeni yazarlar tanıdım, unuttuğum bir sürü filmi hatırladım, yeniden blog yazmaya da alışmış oldum. hepsi güzel oldu bence. bu da en çok zihnin arka sokakları sayesinde. "bir süre gidiyorum." demiş, hakkı var. ama umarım uzun sürmez. 

umarım ben de yazacak bir şeyler bulabilirim yine. bazen kafam duruyor. 

hadi çav bella!


1 yorum :

  1. Türkan Şoray'ın ışığı bambaşka :) Ve ben kendisini o kadar sevmeme rağmen Dila Hanım'ı seyretmediğimi farkettim. Hemen izliyorum Youtube üzerinden :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...