6 Mayıs 2015

✉ hıdırellez, gül dalı ve bir takım dilekler..

 çocuklar için kitap yazmayı 

❤ yine bir evim olmasını

 daha enerjik hissetmeyi

❤ abimin artık dönmesini

❤ çiko'nun benimle yaşamasını

❤ ders çalışma motivasyonumun artık gelmesini

❤ sonra istediğim yere atanmayı 

❤  sevdiğim herkesin istanbul'da yaşamasını

❤ ya da ışınlanmanın icat edilmesini

 bir çocuğum olmasını


istiyorum da istiyorum işte. hepsinin içine gizlenmiş başka hayal ve dileklerim de var tabi. sağlık, huzur, mutluluk, mutsuzluğa rağmen umut, neşe.. bunlar da var. mektup sayfalarına resimler çizemedim. gül dalına keseler asamadım, keseleri alıp denize atamadım. ama geldim buraya yazdım işte. hızır'ın blogumu okuduğumu sanmıyorum ama hisseder belki. sonuçta her işin başı niyet. inanacak bir şey bulamadım ben de ona inandım. 

helal olsun kıza. öyle güzel söylemiş ki.. 

"..bahar oldu aman aman
kese astım gül dalına 
adadım yârin adına
iki göz oda.."


1 yorum :

  1. Bu parça benim için eşittir Time Of Thé gypsies.

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...