14 Mayıs 2015

☢ köpekler, kitaplar, binalar..

fotoğraf çekmeyi beceremeyişime epey içerlesem de inatla çabalıyorum. en kötüsü de ne zaman çekecek bir şey bulsam ya o içinde olduğum lanet araba gaza basmış oluyor ya da tek başıma oluyorum ve insanlar "n'apıyor bu deli" der diye utanıyorum. aslında çok utangaç biri değilimdir. ama bu konuda kal geliyor. yine de çektiklerimi kendime saklamayayım dedim. burada da olsunlar dedim. kıymet bilin istedim. 

burası mecidiyeköy. bu beyaz, tüylü yavrucak da trafik ışığı falan ne demek hepsini çözmüş. kırmızı ışık boyunca bekledi, yeşil yanınca herkesle birlikte geçti. çizginin tam üstünden yürüyor bi' de! akıllı köpek. 

bizim ayıyı sokaklara salsam böyle, büyük ihtimalle bir süre bekler, arabalar durmayınca da gider ışığı yer. fıtratında var ayının.

geçelim sonraki fotolara.. alttaki kitaplar sırada beni bekliyor. 


1Q84 sırf ebatından dolayı gözümü alıyor. daha önce bir tane murakami okumuştum. hikaye iyi güzeldi de havada kalıp bitti diye hâla hafif kızgınım kendisine. ecstasy öyküleri güzel olabilir. hatta daha önce okumuş bile olabilirim. hiç emin değilim. sema kaygusuz'u da evanası oku dedi diye listeye aldım. o öyle diyorsa vardır bi' bildiği. 

bunların hepsi lee'nin kitaplığından. keyif verici maddelerin tarihini de ben ona hediye ettim. kitapçı önlerine yığılan ucuz kitaplara cennete düşmüş gibi sarılıyorum. bu da öyle oldu. girişindeki şu yazıyı görünce "ovvvmaygad" diye irkilip  hemen aldım. 



kenardaki ojesi geçmiş çirkin tırnaklar benim. fenerbahçeli cam kanarya lee'nin. 

ve son foto. dün annemleri talimhane'nin ordan hava alanına yolcu ettim. telaşla öptüm falan arkamı döndüm bu manzara. şimdiye kadar çektiğim en güzel fotoğraf bu olabilir. gerçi onu da yamuk çekmişim. eve gelince photoshop'ta düzeltmeye çalıştım biraz. böyle bir şey oldu. 

tıklayınca kocaman oluyor

burası ne olacak bilmiyorum. yandaki inşaat ne, hiç anlamadım. otopark mı otel mi?
ama temeli o kadar derinde ki büyük ihtimalle gökdelenli avm falan çakarlar oraya. 
yerin dibine giresice koca göbekli godamanlar! fak yu diyorum size! fak yu!

bu da efektli mefektli hali. o da güzel oldu gibi. 

tıklayınca bu da kocaman oluyor


ay hiç yazamadım aslında. bu ne biçim post? uyanınca daha güzelini yazarım. çok geç oldu şimdi. saat sabahın 5'i!

çav bella!


8 yorum :

  1. son fotodaki binaların dizilişi çok ilginç geldi bana.inşaatın hemen arkasındakiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten fotoğraf güzelse bi' onların sayesinde. tren gibi dizi dizler :)

      Sil
  2. Aaaa barbar kocam aynı yerde durup benzer bir fotoğraf çekmiş, seninle benzer hislerle gelip göstermişti. İstanbul ne kadar güzel. Ankara'da 60 yıllık apartmanı yıktıklarında dövünüyorum, iyi ki İstanbullu değilim.
    Karaduygun'u ben de okıycam, evanası dediydi :)
    Koko trafik ışıklarında ne yapar diye düşündüm; ışık mışık anlamaz, kendini trafiğin ortasına atar, duran araba olursa da camına yapışıp "Beni de alın" diye ağlar. Dramaların dobermanı çünkü. Kudi ne yapar bilemedim, bütün sokak köpeklerininki gibi onun da hayatı gizemlerle dolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. barbar enişteme selamlar. büyük ihtimalle o da havaş'a binerken çekmiştir. yoksa pek ayak altı bir yer değil. ama bir yandan da taksim meydanı'nın dibi. bilmiyorum en son ne zaman gördün meydanı ama şu an rezalet durumda. yerlere beton dökmüşler falan anlamsız bir boşluk. meydanın tek güzel yeri çeşmeli duvar. onun da önü polis genel merkezi gibi. en normal günde bile on tane ekip arabası, bir kaç otobüs, toma. fakşitbok yani.

      bu arada koko gördüğüm en güzel doberman olabilir. sanırım hiç söylememiştim. nazar değmesin çocuuuma. kudi ise çene altı tüyleri ile beni benden aloor. kız mı o? kızsa pek bi' alımlı, değilse resmen erkek güzeli. :)

      cağnım evanası geçen gün browni yapmış, çağırdı beni.ama bu cenazelerden fırsat olmadı, gidemedim. inşallah en yakın zamanda bir şeyler yapacağız. fotolar çekip seni de fotoşopla yanımıza ekleriz :)

      Sil
    2. Gördüm meydanı 2-3 ay önce, beton dökmeyi bile becerememişler, her yerinden çatlamış. Çeşmeli duvarı göremedim polis otobüsü duruyordu önünde. Bizim burada da Güvenpark'ın yarısını işgal ediyorlar iki senedir, şehrin ortasında sabit polis noktası.
      Ay çocuğuyla gururlanan anne gibi heyecanlandım :) Kudi erkek, o çene altı tüyleri bir nevi fular etkisi yaratıyor, şatosunu satıp parasını karı-kızla yemiş İngiliz aristokratıdır gerizekalı yavrum benim.
      Evanası'nı mesafeler durduramıyor, dün kapıma geldi kargocu elinde bir kutu brovniyle. Son parçayı demin yedim ve hepsini ben yedim. Yediğim en iyi brovniyi yapıyor allah belamı versin.
      Lütfen ekleyin beni de fotoğraflara ühüühüühüüh :(

      Sil
    3. ay kapıya browni isteme opsiyonu var mıymış. allah belamı versin ki bileydim ben de isterdim. ahahhahahhaa ay çok değişik kadın. ne güzel bi kadın o :)))))) bi de bana adresini yazsana bi ara mail ya da fbooktan. kart atıcam sana ben :))
      ay ressmen sana çalışıyoruz. rezalet. ahahhah

      Sil
  3. Fotoğrafın oynanmamis hali daha güzel bence. Çok beğendim. Bi de şu soru sormaca challenge'ini çok kıskandım. Ben de yazayım nolur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. challenge derken hangisini diyorsun? film olanı mı, mim olanı mı? ayrıca yaz tabi yahu! ne güzel olur!

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...