22 Mayıs 2015

☭ metal işçisi grevdeyse

metal işareti yapan, kara ojeli ellerimle ben de destekteyim. ayrıca yalnız değilim. yanıma ayı hayvanımı da aldım. uyuşuk ve de sallamaz haline bakmayın. onun normali o. kendisinin, billboardlarda karşılaştığı başbakan sıfatına epey gıcığı var. gördü mü dayanamıyor, ayı gibi havlıyor. bu huyunu benden almış. gurur duyuyorum çocuumla. 

başka şeyler de yazasım var ama kafam müsait değil. bugün kendimi iyi hissetmiyorum. büyük ihtimalle yarın da böyle olacak. her ay iki günden hesapla, hayatımızın önemli kısmı bu regl çilesi ile geçiyor. fakşitbok yemin ederim. 

ayrıca yarın dışarı çıkıp, kendime "düğünde giymelik" ayakkabı almam lazım. aradığımı modelin ismi: "hani aramazsın her yerde olur da aradığında bulamazsın modeli" 
durumum aynen o. bir gün içinde 10 çift falan ayakkabı deneyip aradığımı bulamama da lanet olsun. bir de sayın ayakkabı üreticileri nedir o, "bu senenin modası" diye yutturmaya çalıştığınız o 20 santimlik topuklar. öyle ayakkabı da olmaz olsun. 

evet regl dönemi gerginliğimi hepinize bulaştırdığıma göre artık gidebilirim. rahatlayabildim mi peki? elbette hayır! içimde fırtınalar kopuyor, durduk yere masayı sandalyeyi ters çevirip, duvara depesim geliyor. bu arada, 1 mayıs'ta facebook'a "bugün izinlisin sebastian" diye yazan arkadaşım. hiç komik değildin. o gün görmezden geldim ama bugün patlayacak yer ararken aklıma sen geldin. karşıma bir daha çıkma sakın! rööğğğğrr!

hazır gaza gelmişken, bir de en inandığım sloganı atıp öyle gideyim. 


Di ☭ RE ☭ NE Di ☭ RE ☭ NE KA ☭ ZA ☭ NA ☭ CA ☭ ĞIZ!




3 yorum :

  1. Ama bu kara şey çook tatlı:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerinden öper :)

      (ayı falan ama çok seviyor öpmeyi)

      Sil
  2. Ayı köpek hayvanı bizim karşı sokaktaki Tugay komutanınin korunakli bahcesindeki golden'i Tarçın'la beraber favori hayvanım. Ama o daha ziyade sokakta rahat rahat kuduran çocuklarlardan değil de, annesinin cikmasina izin vermedigi narin cocuklar sınıfında benim gozumde. Farklı kategori ama ikisini de seviyorum. Kara kara böyle ayrı bi tatlı bence bu:)

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...