3 Mayıs 2015

➳ pazar, yağmur ve bir takım tembellikler..

aşırı komik arkadaşlara sahibim. kendi blogunu kapattığı için fbook üzerinden mesaj atıp "şş bahele bahele, şu mim'i yap" diye link gönderen arkadaşlar mesela. salak çiçi çok komiksin. 

1.bilgisayarının masaüstü görüntüsü nedir? 



windows'un hazır ikonlarını sevmiyorum. icon archive gibi sitelerden kafama göre ico formatlı görsellerden indirip klasörler için onları kullanıyorum. resim falan da koymuyorum. kafamı karıştırıyor çünkü.

2. bir kafeye girdiğinde genellikle ne sipariş edersin?
türk kahvesi.

3. google'da aradığın en son şey? 
bir önceki yazı için "yaşar usta" görseli.

4.mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?
ben de ondan önce evden çıkmadığım halde "yağmur yağıyormuş, neden bana söylemedin?" şeklinde sitem etmek için arayan lee ile. bu arada balkona çiçeklere bakmaya gittiğimde fark ettim yağmuru. ve söyledim yağmur yağıyor diye. duymamış diycem ama mümkün değil. bi' de sitem ediyor yahu. sitem etmeyi seviyor. o da ayrı bi komik. 

5. tiyatroya en son ne zaman gittin?

geçen sene, cücelerle çizmeli kedi'ye gittik. birlikte çok eğlendik. bahardı sanırım, güzel hava, kuşlar, ağaçlar, çiçekler.. 
en güzeli de oyunun okuduğum üniversitenin içindeki salonda oynanması ve kendi fakültemin önünden cücelerimle geçmek oldu. hatta o ara hocalarımdan biriyle karşılaştık, öpüştük falan. beni öğrencilerimle görünce çok duygulandı. cücelere dönüp "bakın çocuklar bu da benim öğretmenim" diye kendisini tanıtınca gözleri doldu kadının. çok da güzel bir andı. 

6. sinemaya en son ne zaman gittin?
lee ve onun öğrencisi yaklaşık yirmi ergen ile birlikte whiplash'e gittik. 

7. hangi diziyi herkes izlemeli?
bu sıralar ilk aklıma gelen game of thrones. 

8. seni en çok ne çıldırtır?

küstahlık.

9. ne zaman uyanırsın?
bana kalsa hayatım boyunca öğlen 12 civarı uyanır gece 4'ten önce de uyumam. ki bu sıralar öyle de yapıyorum. ama iş güç olunca sabah 7 civarı.  olmaz olsun öyle uyanma!


10. internette ilk adın?
rüya görmez. ilk blogumu bu isimle açmış, kendimce kelime oyunu falan yapmıştım. artık yapmıyorum öyle şeyler.



11. favori emojin nedir?

ay tabi ki whatsapp'taki gülen bok! canım o benim.


12. kedi mi köpek mi?
çok saçma soru bu cevap veremem. kedi gibi yar köpek gibi diyar olmaz diye bağlayayım. ki zaten kedi nazlı ve gıcık ama yine de olmazsa olmaz bir sevgili köpek ise evimin yuvamın direği. 



13. en son ne tür müzik dinledin?


arkadaşımız kendisine çaldığı için dün mabel matiz konserine davetliydik. lee ile mabel matiz'e çok katlanabilen insanlar değilmişiz, bir kez daha onu anladık. şu yandakini konser başlarken çektim. iyi ki de çekmişim, yeri burasıymış meğer. tabi sonra ikinci şarkı bitmeden ortamdan cısladık. 

sahnede uğruna can verilecek bir müzik yoksa coşkulu kalabalıklar bize göre değil. sonra mabel'in aşırı enteresan incelikteki ses tonunu dengeleme amacıyla kendimizi the dorock denilen metalci barına attık. orada çalan grubu daha önce dinleyip beğenmiştik ama saçma sapan bir kalabalık olduğu için oralarda da duramadık fazla. sakin bir sokak barına oturup gelene geçene güldük. sonra oradan da sıkıldık bira alıp eve döndük. 

uyumadan önce en son biraz jan garbarek baktık. youtube'dan peter gabriel konseri izledik. bir de ringo starr kendine  "all starr band" diye bi' grup kurmuş. onların bi konserinden bir şeyler izledik. 

bi' gecede çıldırmış gibi ne bulduysak dinlemişiz meğer.

14. kuzey mi güney mi?
güney. (soruyu başından savmak)

15. istanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
kadir topbaş.


16. istanbul'da en sevdiğin üç semt?
beşiktaş, ortaköy, şişli. 

17. kafanda genel olarak ne olur?
komiklik.

18. komedi mi dram mı?
ahahhahahahhaa

19. çay mı kahve mi?
büyük harflerle KAHVE!

20. bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
oturmuş, kahve içiyordum.

21. son olarak bir sırrını paylaş.
al sır. tam pazarlık şarkı zaten.  hem ne diyor bak 
no one keeps a secret.. no one keeps a secret "


hadi muck.

edit: sanırım birilerini mimlemem gerek. racon böyleydi di mi?  bloglist'in son üç güncellemesine baktım. sevgili mariposa, minoshka ve chadaqiel. alın size nurtopu gibi mim.

4 yorum :

  1. Aa çok teşekkür ederim cevaplamakta biraz gecikebilirim ama en kısa sürede yapmaya çalışacağım :)
    Tabi biraz da masaüstünü düzenlemem için vakit gerekiyor seninkini görünce bi utandım :D
    Mabel matiz güzeldir ya ben severek dinliyorum :) farklı bir sesi var kabul ama müzikal anlamda şarkılarının alt yapısı çok sağlam
    Sırrını paylaşamana bayıldım ahahaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yok utanma. benim masa üstündeki o downloads klasörünü görsen suratıma tükürürsün yemin ederim.
      onu da anca ayda bir tasnif edebiliyorum. masaüstü o yüzden öyle temiz :)

      mabel matiz'i dinlemeye katlanamıyorum ama akustik müzik yapmasını takdir ediyorum gerçekten. bu çoğu şey için de geçerli. birinin yaptığı işin bana göre olmaması o işin kötü olduğu anlama gelmiyor elbette. o yüzden birine bok atarken hep iki kere düşünüyorum bunu aklıma getirip. bir nevi kendi kendini ıslah çabası. :)

      zaten konserin bu kadar kalabalık olmasına da içten içe sevindim. ne güzel hâla söz, beste, akustik müzik duyarlılığı olan insanlar var diye. ( ama gerçekten yorucu geliyor bana şarkı söyleyişi.)

      mim için teşekkür etmene ben daha çok teşekkür ederim. insanlara gereksiz gereksiz şeyler mi musallat ediyorum diye düşünmedim değil mimlerken :)

      Sil
  2. Senin cevaplarını okurken "Keşke beni mimlemiş olsa. Mimlemese de yaparım ki hohoyt" diye geçirdim içimden, kalp kalbe karşıymış ihiihiihii :)
    Mabel Matiz'e ben de katlanamıyorum, ben de kendimi bu konuda ıslah etmeye çalışıyorum (ne güzel demişsin "ıslah etmek" diye), gereğinden fazla bok attığımı düşünüyorum sağa sola.
    Film şeysinde şiştim, bunu yapıvereyim hemen şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fermina'mmm canımın içisi, kalbini yidiğim :))

      film şeysini de yap, çok güzel gidiyordun.

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...