18 Mayıs 2015

☼ sardunyalar, köpek ve bir takım uykular


     bunlar sardunyalar. 

pembe sardunyalar coştukça coşuyorken ve kırmızı da "ben burada iyiyim" derken, o beyaz olanın yaprakları niye öyle emekli saçı gibi seyreldi hiç bilmiyorum. umarım o da coşar. solup gidecek diye çok korkuyorum.

ve bu da köpek. 

evimizin dobisi yine tuhaf bir uyku halinde. yattığı ve kafasını uzattığı yer camın önü. storun altından kafayı sokup, sokağa bakabildiğini keşfettiğinden beri o stor ne zaman aşağı inecek diye bekliyoruz. ama olur da düşerse bu köpeğin suçu değil yine benim suçum olacak. (evet, burada laf sokma var.)

bu da bugünlerdeki en yakın arkadaşım. 


evde ayı hayvanı var diye düzgün bir makine arıyordum ne zamandır. ya allah deyip buna bastım parayı. iyi de yapmışım. çok güzel çekiyor. kapalı leptobun kapağını kaldırmayı başardığını gördüğüm an sevinçten gözlerim doldu . bu kadar da vizyonsuz bir insanım. kutunun kenarında o kara kafa bizim ayı. bir şeyi merak edince sinsi sinsi yaklaşıp, burnuyla ittiriyor. huyu öyle.

şimdi gitmem lazım. asılacak çamaşırlar ve yapılacaklar yemekler beni bekler. siz de bunu izleyin. 


ferminaaanım keşfetmiş. özgünlükte çığır açmış, şahane bir eser. herkes izlemeli. 
hadi öptüm.


♡ günün yemeği: taze fasülye + erişte + yoğurt 
♀ kız ismi: yumoşhan
♂ erkek ismi:persilhan
(çok temizlik yapan bünyesi  saçmalıyordu)




3 yorum :

  1. Bu köpeği seviyorum:)) köpek hayvanı zaten en hastası olduğum insan haricindeki canlı. Hep bi köpek hayali kurdum. Ama sorumluluğuna cesaret edemedim. Bunu yapamamisken cocuk doğurup tek başına büyütmek de ayrıca bi ironik oldu sanırım:) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek başına büyütmekle ilgili daha çok şey yazsan keşke. eminim çok zordur. ve deneyimlerini duymak isteyecek çok anne vardır diye düşünüyorum.

      ve bu köpek de seni görse emin ol çok sever. ben ömrümde böyle sırnaşık, sevgi manyağı bi' köpek görmedim. hayattaki en büyük amacı kendini okşatmak. :)

      Sil
  2. Videoyu her gördüğümde oturduğum koltuktan düşüyorum :)))

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...