9 Kasım 2015

❤ bir mim, bir video bir de olaylar olaylar..

yeni yazı yazabilmem için önce bir öncekini okuyayım dedim. lara fabian demişim, fotoğraf demişim. daha da fazlasıyla geldim. yasak da olsa ve pek bir şeye benzemese de kısa bir anın videosunu çekmeyi başarmışım mesela. en azından çabam takdir edilmeli. buyrun:

video

halı işini annemle gezme tozma bahanesiyle kendimizi yollara vurduğumuz bir gün tesadüfen çözdük. annelerin insana uğurlu gelen bir tarafı var sanırım. viva mama! sonrasında annem ilk kez evime geldi. böylece sifu'ya kodes yolları gözüktü. annem mini minnak terrierlerden bile ölümüne tırstığı için en mantıklısının, onları sifu ile hiç karşılaştırmamak olduğuna karar verdim. iyi ki ev büyük ve iyi ki evde sadece sifu'ya ayırabileceğimiz bir oda var. yoksa ne yapardık hiç bilmiyorum. gerçi annem sifu'nun çok isterse kapının kilidini açıp çıkabileceği gibi aşırı fantastik düşüncelere sahip olsa da neyse ki kazasız belasız o iki günü atlattık. yani sifu kilit açmayı öğrenemediği için çok mutluyuz. tabi şimdilik. 

o ara denizler ötesinden lee'nin ablası geldi. sayesinde benim de kendi evimde tarihte ilk kez aşure kaynamış oldu. dikkat ettiyseniz ben yaptım demiyorum. öyle olmadı çünkü. henüz o kadar aşmış bir insan değilim. henüz teori kısmındayım işin. ama dağıtma görevini bizzat mutlu ve de mesut şekilde ben yaptım. hem de güzel dilekler, dualar alarak. bir kısmı bile bana yazılsa bence kârdır. fakat seneye teorik ve pratikte bu işi tek başıma kotarmaya niyetliyim. zaten önemli olan niyet. hu demine. 

sonunda kendime dersane bulmayı başardım. kayıt için tek başıma gitmek istemedim, yanımda abimi götürdüm çekiştire çekiştire. kendisi atraksiyon sevmez bir insan olduğundan başta "yaa sen git hallet işte" falan dedi ama  "el kapılarında yalnız bırakma beni abeyyy nooolur nooolurrr" diye yalvarınca kıyamadı. kalktı geldi sağolsun. 

tüm bunlar olurken haberiniz yok ama teyze oluyorum. hem de kız teyzesi. annem bana kız kardeş yapmadı diye sanırım tanrı bana acıdı ve hep çok iyi kız arkadaşlar çıkardı karşıma. işte bunların en bi' kız kardeş olanından cağnım cerenciğim hamile. haftalardır cinsiyetini göstermiyordu buçuğumuz. sonunda bugün öğrendik. yihuu!

gelelim mim meselesine. yamukprenses sağolsun tatlış bir güzellemeleyle beni mimlemiş. bir fotoğraf seçip hissetirdiklerini yazacakmışız. işte fotoğraf!



ta daaa! işte ben! ne zamandır anonimlikten aşırı sıkıldığım için bu da bana sebep oldu. biraz düşündüm, sonra bu alenenlik kendimi daha iyi hissettirmezse fotoğrafı silerim dedim. atla deve değil neticede. gelinle damat :) 

gelelim fotoğraf benim için ne anlama geliyor? lee ile gelin damat olarak ya da normal normal olarak bir dünya fotoğrafımız var. ama bu fotoğrafta aslında, birlikte ve yalnızken bir sürü iyi ve kötü günü atlatmış, yıllarca her günü birlikte geçirip sonra yıllarca birbirinden habersiz yaşamış ve sonunda yine birlikte gülüp ağlamaya karar vermiş iki insan var. fotoğraf çekilirken aslında poz vermedim. bir şeyler konuşup hohoho diye gülerken lee fotoğrafı çeken arkadaşımızı gösterdi ve hop diye başını başıma yasladı. o yüzden çok seviyorum bu fotoğrafı. biz güzeliz, an güzel, hava güzel, görünmeseler de etraftaki insanlar güzel.. böyle anlar çok güzeller. işte böyle canlarım ciğerlerim ^_^ 

yamukprenses bak neler ettin bana, gitti anonimlik.

fotoğraf ile ilgili olduğunu bildiğim için ondan önce görsem ben de yamukprensesi' mimlerdim.madem o değil cessie'yi, kendisini cebren ve hile ile yazmaya zorlamak amacıyla fermina daza'yı ve elbette  evanası'nı mimliyorum. 

hepinizi öpüp evimin ayısı sifu'ya mama hazırlamaya gidiyorum. 

*evanası'na özel kıyak: sen instagram'da da yapabilirsin bebişim ≧◉◡◉≦ 

muah. 

8 yorum :

  1. Super şahane bi' kare;) .nasıl doğal, nasıl gerçek ve samimi. Çok tatlı hakikaten. Daha nice mutlu karelere sonikcim:)

    YanıtlaSil
  2. Ay fotoğraf çok güzel! O günkü fotoğrafların hepsini beğendim ben, çok güzelsiniz <3
    Yapayım ben de mimi. Şimdi biraz işim var, sonra da evden çıkmam lazım, o arada fotoğraf düşüneyim. Ve lütfen neşeli bir şey düşüneyim, acıklı değil. Kendime şu anda böyle bir şart koştum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aynı şartı koşayım sana :) umudumuzu kaybetmiyoruz minoshkam.

      Sil
  3. aa Sonikhanımı görebilme şerefine nail mi oldum şimdi beeen :) Çok güzel çok doğal bir poz olmuş sana yeni bir mim ile geldim daha yeni bir mim yapmışsın gerçi ama bak bakalım bi müsait olduğunda falan yaparsın :) http://hayatagacii.blogspot.com.tr/2015/11/200-yl-sonra-bugun-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şeref ne ayol, utandırma mariposa :) mimi çok sevdim hatta girişimi yaptım bile son yazıda. şimdi düşünme aşamasındayım en kısa zamanda kafamdakilerle döneceğim. öperim.

      Sil
  4. Gerçekten çok güzelsiniz <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sensin güzel :) hatta kendi güzel montu güzel :)

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...