12 Kasım 2015

♪ bu sıralar evimizde

gerek youtube'dan gerek canlı canlı lee'den en çok çalan şarkı bu. 



♪♫♪ ahhh bu şarkılarııııııın gözü kör olsuuuuuuuğğğnnnn laaaaaa lalala laaaaaa ♪♫

lee şarkıyı çalmalara doyamadı, doyamıyor. eş zamanlı olarak  bana dönüp "nasıl çaldım ama, bak bak burayı bi' daha dinle, ya şurayı da dinle, şşş bak duyuyo musun!" gibi dürtmelerini de sevmiyorum sanıyor. ama seviyorum.
çünkü dürtmek de sevdaya dahil. 

evimizdeki bir diğer manzara için size yapılmışı var cinsinden bir caps sunayım. (anlamayan varsa gitsin köşede azcık utansın sonra şuradan falan dinlesin)


şunun köpek olan her evde yaşandığını bilmek elbette ızdırabımı bir nebze dindiriyor. yoksa "param olsa gidip kendim almaz mıyım abla n'apayım durumum yok" bakışlarına dirayetle göğüs germek çok zor.

mesela normalde biz akşam yemeğini yedikten sonra veririz sifu'nun mamasını. o da "hee yine bensiz yediler, kalmadı bir şey. neyse bari kendiminkinden olmayayım." diye o mamayı yer. fakat bugün lee gecikti. ben de bari ayının saati şaşmasın diye gittim koydum mamayı. ama fırsatçı kurnaz biraz yiyip yarım bıraktı. çünkü biliyor ki mutfakta tencerelerle yemek var. resmen savaşıyor şu an benimle. "madem evde yemek var ben niye o katır kutur mamayı yiyeyim ki?" 



evet solda gördüğünüz yarım bırakılan mama. sağdaki ise son on dakikayı bu şekilde bana yaslı halde geçiren ayı hayvanı ve "bana yemek vermediğin için sana küsüm, al sen de kıçımı ye" oturuşu. 

aaaa kapı çaldı. lee geldi. öptük biz. gittik. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...