17 Kasım 2015

galiba zehirlendim or something like that

iki gündür geçmeyen mide krampları. o kadar kötü ki bugün dünyanın en güzel ekmeği önüme gelmesine rağmen yiyemedim. son 48 saat içinde sadece 1 fincan kahve ve sadece iki sigara içtim. bu kadar az ekmek, bu kadar az kahve ve yok miktarda sigara! evet kesinlikle zehirlendim. 

"o kadar uğraştım yahu elbette yemeliyim" diyerek, fırından yanık çıkan keki yemeyin. 
ciddiyim. 

yazmaya bile mecalim yok. 

gideyim de kanepede acılar içinde kıvranırken biraz daha gilmore girls izleyeyim. 

2 yorum :

  1. Kendimi gördüm.Evde yaptığım keki kimse begenmeyince oturdum ben yedim ama tabi ki de kek harbiden olmamıştı ve sonucunda mide bulantısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konuda olmamışız resmen. ben artık, dünyaya yemek yapmak için falan gelmediğime o kadar eminim ki. bir de buna mecbur olmak falan öfff.

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...