12 Kasım 2015

❅ kahkahalar eşliğinde ortalık karıştıran mim ve ağzını burnunu yamultmadığımız orjinali

şimdi şöyle ki bir önceki yazıda yamukprenses'in beni mimlediğini yazmıştım. meğer ben mimi yanlış anlamışım. seçeceğimiz herhangi bir fotoğraf olmayacakmış. meğer mimi başlatan ebrar'ın seçtiği üç fotoğraf arasından seçim yapacak ve ne hissettirdiğini yazacakmışız. ben artık nasıl yanlış anladıysam öyle bayır aşağı sallayıvermişim. dahası  bu yanlış anlaşılmaya pek sevgili arkadaşlarımı da dolamışım kartopu gibi. sağlık olsun. ebrar'dan mimini çekiştirip başka hale soktuğumuz için özür dileyerek devam edeyim.

işte orjinal öz hakiki mim ve benim seçtiğim ebrar fotosu: 



eski evime dönerken geçtiğim bir cadde vardı. eğer dönüş saatim akşam üstü vakitleriyse otobüs tam bizim mahalleye girmeden kafamı kaldırır ve göreceğimi bildiğim manzarayı yakalamaya çalışırdım. uzun binaların ve sıkışıp tepişik trafiğin bana uzaktan gökyüzünü görme şansı verdiği tek aralık orasıydı çünkü. gördüğüm manzara çoğu zaman bu renklerde olurdu. ve ben o anı yakalamış olmaktan aşırı mutlu olurdum. 

ebrar'ın fotoğrafı o anın güzelliğini hatırlamamı sağladı. iyi ki de öyle oldu. bazen o evde geçirdiğim yılları çok özlüyorum. teşekkür ederim ebrar. :)

sırada mariposacığımın mimi var onu da en kısa zamanda gelip yapacağım. ama onunki böyle jetgillerli falan. 200 yıl sonrasına gidecekmişiz ve o günü anlatacakmışız. bence çok eğlenceli. ama önce kalkıp ev ahalisini doyurmam ve de başka şeyler yapmam lazım. (200 yıl sonra bunu yapmayacağım mesela, dolaptan hap alıp önlerine atacağım. yoksa yansın öyle füüçır, eksik olsun.)

öptüm. 




1 yorum :

  1. Önemli değil :)
    Orjinal haline dönmesine sevindim :)
    Memnun oldum, hoşçakalın :)

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...