12 Ocak 2016

➳ dmo: dizi meydan okuması 1 ve 2

merhaba, nedense pek keyfim yok bu sıralar. belirgin bir şey olduğundan değil ama bilmiyorum. geçen gece rüyamda kocaman bir asansördeydim ve lanet asansör birden son sürat düşmeye başladı. tam ölecektim ki uyandım sanırım, gerisini hatırlamıyorum çünkü. allah rızası için biri çıksın da şunu hayra yorsun.

o arada zihninarkasokakları dizi çelıncı başlattı ona yamanmaya geldim. en azından bunun iyi gelmesini ve bir kaç gün içinde üzerimdeki bu ölü toprağından silkinmeyi umuyorum. soruların tam listesi ➳ burada
hadi başlayalım.

1. en sevdiğim dizi : gilmore girls



sebebini bilmiyorum. dram değil, komedi değil. ama hem çok içli hem de çok komik, neşeli. bir de sadece bu diziyi izlerken hissettiğim bir şey var. sanki paralel evrende o dizideki herkesi tanıyorum. biri arkadaşım, öteki komşum, diğeri tanıdığım.. saçma ama gerçekten öyle. böyle aşırı normal insanlar gibi gözüktüklerine de aldanmayın. her biri birbirinden üşütük tipler. ve bir gün reenkarnasyon sırrına vâkıf olursak önceki hayatımla hikayenin geçtiği yer olan stars hollow kasabasıyla bir bağ çıkacak gibi. işte bu değişik hisler içinde olduğum kasaba aşağıda. 



bu alttakiler hikayenin iki ana karakteri: on altı yaşındaki rory ve onu henüz on altı yaşındayken doğuran annesi lorelai. çok seviyorum bunları öyle böyle değil. 



2. en sevdiğim dizinin en sevdiğim sahnesi: 
en sevdiğim sahneyi seçerken çok zorlandım. bir kaç tane gife maruz kalacaksınız. 

yaz tatilinde uzun süre ayrı kaldıktan sonra havaalanındaki ilk buluşmaları

tam yedi sezon boyunca ve saçma sapan bir şekilde, hiç durmadan yemek yiyorlar

böyle evlat olmaz olsun

bu da rory liseden mezun olurken

fark ettiniz mi bilmiyorum. eve gelen misafire aile albümü gösteren teyze gibi açıklamalar yapıyorum. ve bu tamamen bilinçsiz gelişti. çok seviyorum diyorum anlamıyorsunuz.

kapanışı aşklı meşkli gif ile yapayım dedim. bunlar birbirine çok aşık. 
 olur da izleyecek olursanız neden bu gifi koyduğumu anlayacak hatta beni kutlayacaksınız.

şimdilik bu kadar. umarım devam edebilirim çelınca. 
bu aralar burayı yorumsuz bırakmayın olur mu? öptüm. 

7 yorum :

  1. "How I Met Your Mother" dizisini bitirir bitirmez bu dizeye başlayacağım, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. himym benim de çok sevdiğim bir diziydi. onu sevdiysen bence bu da güzel gelecektir.
      yorumun sayesinde ben de güzel bir blog tanımış oldum. teşekkürler. :)

      Sil
  2. Meydan okumaya katıldığına sevindim :) Hiç bilmediğim bir diziyle tanıştım daha ilk günden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katıldım ama gerisini getirememekten ürküyorum. zaten gün gün yazmayı kaçırıyorum ama sebat edeceğim, başaracağım. :) gilmore girls gerçekten güzel ve en azından benim için bunun dışında bir de dinlendirici bir tarafı var. umarım seversin sen de zihin. :) sevgiler.

      Sil
  3. o blog bu blog zıplaya zıplaya kendimi burada buldum, sondan başa okurken bu posta yorum yazmadan geçemedim. çünkü favori dizisi gilmore girls olan kaç kişiyiz şu memlekette :) favori sahnelerimden birini de iliştireyim tam olsun hatta. sevgiler :)
    https://www.youtube.com/watch?v=1mu_Q4Ep8FQ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy ben de çok sevindim şimdi. kal sen kal, gitme bi'yerlere :)

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...