3 Ocak 2016

❅☃❅ yeni yılda hep birlikte yeni yılda hey heeey

oysaki o kadar da bilet almıştım. yeni yıla zengin olarak girecek ve #richkidsofturkey etiketiyle buralara fotolar atacaktım. kısa bi' süre kendimi kaybedip tatile falan gidip geldikten sonra da istanbul'da kendi okulumu açacaktım. çocukların öğrenmek için değil eğlenmek için geldiği bir okul. he tabi o arada öğreneceklerdi böyle alttan alttan, çaktırmadan.
"o nasıl olacak?" demeyin. onu ancak yaşarken yapabiliyorum. 

büyük ikramiye yattı ama hastalık piyangosu bana vurdu. bir de lee'ye.  "bugün 31 aralık, yılın son günü, mutlaka evden çıkmalıyız bir süreliğine!" deyip kendimizi karda kışta dışarılara attık, kaymayayım diye yağmur botlarımı giydim. tabi bu da gerçek bir gerizekalılıktı. çünkü o çizmeler insanı ancak pet şişe kadar koruyor soğuktan. üzerine bir de caddelerde taksi kovalamak, bulamamak, hem terlemek hem üşümek derken..  evin içi adeta bir anaokulu, bir kreş, biz de sümüklü bebeler. üç gündür bir o yana bir bu yana devrilir haldeyiz. yatmaktan sıkılınca en büyük aktivitemiz battaniyeler arasında kumanda avı yapıp kanal değiştirmek. o bile nasıl yoruyor, bilemezsiniz. acıyı çeken anlar.

yine de yeni yıla, saat tam on ikiyi gösterdiğinde lee ile birbirimizi öperek girmemiz ve ayı hayvanımızın "beni de beni de" diye koşarak çenesini aramıza sokması bence çok güzeldi. dünyanın en güzel yanaklı, yanakları en etli, en öpülesi köpeği bizde. bence bu yıl güzel geçecek. inanıyorum mayk öyle böyle değil. 

son iki gündür toplamda beş sigara falan içtim. kendi kendimle en çok bu konuda savaşıyorum senelerdir. defalarca denedim. artık içmek istemiyorum sigara falan. bir de şu  'önce kafada bırakmak lazım'cılar var. o nasıl oluyor bi' anlasam her yerimden bırakırım sorun değil de olmuyor işte. fak yeminlen fak!

o arada kendi kendime çelınc yaptım. 2016 boyunca sektirmeden, her gün bir fotoğraf çekip instagram'da paylaşma çelıncı. çünkü istikrar iyidir, en azından beni ıslah ediyor. onun için de buradayım  instagram.com/sonikpanik 

ilk üç günün hikayesi bu alttakilerde. ama şimdi tekrar neyin ne olduğunu anlatmaya mecalim yok. bunları bile screenshotla kendi sayfamdan çaldım. hastayım diyorum inanmıyorsunuz. 





mariposa'ya mim sözüm var. 200 yıl sonrasına gidip günlük hayatımızın nasıl olacağını hayal edecektik. ben yapana kadar iki yüz yıl geçecek. yok yok çözcem ben o işi mariposam bekle beni. 

bir de zihninarkasokakları dizi çelıncı yapıyor. onu da yapmayı istiyorum çok. o da burada

başka ne yazayım bilmiyorum. pazar, soğuk, hastayım falan filan işte. 

bir de çok değişik plan projeler içindeyim.. ama yazamıyorum. neyse işte. olaylar olaylar. 
öptüm. 


4 yorum :

  1. Öncelikle musmutlu yıllar olsun :) Ve de kocaman bir geçmiş olsun sizlere. Galiba ben de yakın zamanda hasta olacağım. Boğaz yokluyor ufak ufak.. Piyango yine bana amorti olarak vurdu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler zihin :) hastalık öncesi de çok sinir bozucu bir hal. sana doğru sinsi sinsi bir şey yaklaşıyor ve korkuyla bekliyorsun. sanırım vitamine dadanmak en iyisi. bir de benim öyle zamanlarda en büyük sığınağım tylol hot. psikolojik de olabilir ama biraz hissedersem hastalığın geldiğini anında bi fincan tylol hot'la battaniyenin altına atıyorum kendimi. artık terlettiğinden mi uyuttuğundan mı bilmiyorum ama hep de işe yarıyor. bu kez aniden olunca bi sarstı beni. alıştığım senaryonun dışına çıkınca kafa duruyor bende sanırım. umarım sen kötü olmadan atlatırsın.
      ay o piyango bana da amorti vurdu sadece ama olsun yine mutlu seneler hepimize :)

      Sil
  2. Piyango falan hiç almam ben ya çok şanssız olduğuma inanıyorum özellikle bu aralar :) Ben berbat bir yılbaşı geçirdim seninki ne kadar hoşmuşş , mimi de istediğin zaman yapabilirsin sıkıntı yok :) Bir deee dikkat et kendine cidden havaların ayarı belli değil havalar, ayrı bir havalarda bu aralar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah herkese senin gibi blog arkadaşı versin :) teşekkür ederim mariposacığım daha iyiyim bir iki gündür. en azından temizlik, yemek falan yaptım. büyük işler bunlar :))
      öptümmm. :*

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...