18 Mart 2016

her gün elbette güzel geçmez ama her gün de "bugün neye canım sıkılacak diye" geçmese keşke. 
evdeki hayatın dışarıda çalışmaktan daha zor olacağını hiç tahmin etmezdim. 
etmeliymişim.
ve sadece bunu da değil. 
ne umuyordum bilmiyorum. 
ya ne olacaktı?
prenses falan da değilim. klozet temizleyen, eğilip halı silen, balkondan köpek boku temizleyen prenses olur mu? 

bugün sadece çok mutsuzum. 



bir de çok yalnız. 
ama ne önemi var. 

bi' kahvaltı hazırlarım geçer. 
kahvaltı önemli çünkü. 
her şeyden önemli.



bu da şarkısı olsun 



4 yorum :

  1. evden çıkmak lazım. şehir ağzına zıçana kadar insanın, sokaklarda yıpranıp, hiçbir şey hissedemez halde, otobüse kafayı yaslayıp, playlistten o şarkıyı seçerken, günden kurtulmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık korkudan evden de çıkamaz oldum dukuju. lanet olsun böyle işe.

      Sil
  2. Hayat sokaklarda aslında, Dukuju'nun söylediği gibi bir şekilde günden kurtuluyor insan sokaktayken, fakat bu dönemde ne kadar bunu söyleyebiliriz, meçhul. Ankara ahalisi olarak bir haftadır sokaklardan uzaklaştık, evlere tıkıldık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumu dün gördüm "artık büyük şehirlerde güvende değiliz" yazacaktım sonra lunapark patladı. dümnyanın hiçbir şehrinde ve hiçbir yerinde güvende hissedememek ne kötü.

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...