2 Mart 2016

☿ bütün kadınlara hediyem var

sekiz marttaki gece yürüyüşüne gidecek misiniz? ben gitmeyi planlıyorum, başıma yine çok saçma bir şey gelmezse oradayım. siz de gelin. 

geçen gece oscarları izlerken sabahı bulduk sonra da uykum kaçtı. boş durmayayım bari netten soru çözeyim derken aklıma sekiz martın yaklaştığı geldi. meğer soru çözecek kafada değilmişim meğer tam da gece yürüyüşü için döviz hazırlayacak kafadaymışım. 

başladığım gibi yirmi tane falan hazırladım. "şş bak bi, olmuş mu bunlar?" diyerek cağnım evanası'nı yakaladım facebook'ta. sağ olsun hem beğenerek beni onore etti hem de deli kadın dergi ile bağlantı kurup dövizlerin kullanıma girmesi için adım atmamızı sağladı. sırada diğer kadın örgütleri var, elimin uzanabildiği her yere yollamayı düşünüyorum tamamını. 

burada blogda da olsun, siz de görün istedim. eğer beğendiğiniz varsa yoruma mail adresinizi yazın, orijinal boyutlusunu göndereyim. çünkü buraya eklediklerim, yüklemesi kolay olsun diye düşük çözünürlüklü. sevdiğiniz bir slogan ya da söz varsa yazın, ona da bir şeyler yaparız belki. 

o zaman parti başlasın kızlar!




















kapanışı en sevdiğim teyzeyle yapayım


bilmeyenler ya da hatırlamayanlar için videosu :)








15 yorum :

  1. Ay çok güzel olmuşlar! Nerede bu yürüyüş? sabahlara kadar hep beraber yürüyorsak ben de gelebilirim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabahlara kadar yürümek fikri ne güzelmiş! :) ama yok akşam 7 gibi istiklal caddesi'nde başlayacak sanırım en geç 10 gibi de biter. (GECEYİ GERİ ALIYORUZ AMA O KADAR DA DEĞİL CANIM dercesine)

      bu arada mutlaka ankara'da da olacaktır aynısı. etkinliklerden bakayım ben sana, bulursam yollarım ona katılırsın.

      Sil
    2. cessieeee buldum bak --> https://www.facebook.com/events/1690156867893792/

      Sil
  2. Sen mi hazırladın bunlarııı çok güzel olmuş hepsi yaaa ilk olanı çok beğendim özellikle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaptım bi delilik. :) diego'lu olan benim de favorim.

      ileride DİEGO'ya BELA OKUYANLAR DERNEĞİ kurunca seni de as başkan yapcam o zaman yazdım bak. :)

      Sil
  3. Bunlar bir harika dostum :) Aklıma Tokat'ta her 8 Mart'ta örgütlediğimiz yürüyüşler geldi şimdi. Kadından çok erkeklerin katıldığı bu yürüyüşlerde böyle dövizler kullanmak vardı şimdi ama artık Tokat çok uzakta kaldı. Bir erkek olarak bu dövizlere bayıldım, adeta "gelin de beni şişleyin" diyesim geldi. Emeğine sağlık; ne de olsa emek en yüce değerdir... Haydi kadınlar o zaman, sokağa; bütün bu kas kafalı erkeklerden hesap sormaya!!!

    Atom Ezen Adam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mottomuz BÜTÜN ERİLLERİ ÖLDÜRECEZ ama madem yürüyüş falan var mazide, seni "en son yakılacaklar" listesine iliştirebiliriz. zaten o kadar çok adam var ki ortadan kaldırmamız gereken sana sıra zor gelir, korkma yani şimdiden. ama öldürecez yani o net. :)

      Sil
  4. Seçemedim:-(
    Nerede bu yürüyüş?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toplanma noktası istiklal caddesi'ndeki fransız konsolosluğu önü. ordan artık bayır aşağı bağıra bağıra güzel deliririz diye düşünüyorum.

      Sil
  5. İlginç fikirler. Bu dövizler çağımızın iletişim şekli. İster Taksime yürüyün ister internette platform oluşturun. Nasıl oldu da buraya düştüm ben onu bir düşüneyim ama keyifli bir yer olsa gerek. En azından sosyal sorumluluk nedir ne değildir ucundan ucundan biz de tutmuş oluyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bir çoğu kadın hareketinin senelerdir kullandığı sloganlar, bazıları duvar yazılarından direkt alıntı geri kalansa benim oturduğum yerden uydurmalarım.

      ben de bilemedim nasıl düştünüz sayın profösör lakin hoş geldiniz.

      Sil
    2. Teşekkür ederim. İnşallah şu kpss'i halledin de belki birşeyler yaparız. Bir radyo programı gibi; belli mi olur. "Gençlik Rüzgarı bir program olabilir mi ki!...

      Sil
  6. Yazıyı okumadan fotoğraflara bakınca bu kadar yaratıcı şeyleri kim yapmış acaba diye geçirdim içimden.Hepsi çok güzel özellikle de Frida'lı olan :D,bol sesli yürüyüşler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa sen niye okumuyosun yazıları, okusana! insan okusun diye yazıyoz onları insan! :))))))

      hoş geldin anıl :)

      Sil
  7. Okumaz mıyım okuyorum tabiki!^^ Hoşbulduk sonik hanım :)

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...