9 Mart 2016

☿ dün memleketin en güzel kadınlarıyla yürüdüm

konsere giderim sahneden gözümü alamam, on yıl sonra bi' arkadaşımla görüşürüm konuşmaya dalarım. o telefonun aynı zamanda bir fotoğraf makinesi olduğu asla aklıma gelmez. hadi geldi diyelim. ya şarjım bitiktir ya bitmek üzeredir flaş çalışmaz ya da hafıza doludur ben silecek bir şey bulana kadar ambiyans bozulur. ben de tabi cebimde tek kare fotoğraf olmadan geri zekalı gibi eve geri dönerim. 

ama bu kez her şeyi hazır ettim. bir kaç gün önce hafıza kartını yeniledim, şarj tamamen dolmadan evden çıkmadım, kendimi de "bak unutma sakın, fotoğraf çek, video çek!" diye tembihledim. sonra evden çıktım.

nooldu?

üç kare fotoğraf bir de instagram videosu çekmişim yine sadece. 


fotoğraflar bunlar. videoyu da instagram'dan çalıp buraya montelemeyi beceremedim. 

o yüzden önce internetten bulduğum şu fotoğrafları da ekleyip bir şeyler söylemek istiyorum.



çok güzeldik!
çok kalabalıktık!
çok rahattık!

bir kadın olarak bizim, senede sadece iki gün "biri götümü eller mi acaba?" diye düşünmeden yolda yürüyebildiğimizi biliyor musunuz? (bir diğer gün de hazirandaki gay pride)

tam bunları düşünürken uzakta bir döviz gördüm. üzerinde "arkanı kolluyorum" yazıyordu.
ve altında da "canımız sokakta"

kimselere çaktırmadan bir iki damla gözyaşı dökmüş olabilirim. ve dayanamayıp ağlamaya başlasaydım oradaki bütün kadınların elimi tutacağına emindim. bunu hatırlamaya çok ihtiyacım vardı. 









4 yorum :

  1. Bütün kadınlar baş tacımızdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başta taç değil de eşit olsak yeter bize.

      Sil
  2. Gerçekten doğru diyorsun ya her yürüyüşte her kadın bu korkuyu hissediyordur . Güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seneye sen de gel, birlikte yürüyelim :)

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...