4 Mart 2016

➳ oturan kül, gezen gül olurmuş

benim kül değil gül olmam lazım! kül olmak istemiyorum. çünkü sonra küllerimden doğup anka kuşu falan da olamam, fıtratım el vermez. öyle çelınclarla gaza gelen tipte bi' insan da değilim. yapamazsın deyince sümüğünü koluna silip odadan geri geri çıkan anaokulu bebesi tipinde bi insanım.  

kül olmak pahasına kıçımı kırıp ders çalışmaya devam etmeliyim. dersaneye verdiğim paraya yazık, o kadar emeğime günah. allah bin türlü belanı versin kpss. 

oturduğum yerde afakanlar bastı soru çözmekten ben de geldim bloga bulaştım yeni bi' hale soktum. o bembeyaz içimi kıyıyordu ne zamandır. bence iyi oldu. kötü olduysa da söyleyin. uyumadım çünkü dün gece ben, kafam hiç yerinde olmayabilir. bilmiyorum. kafam benim kafam değil gibi şu an.

az önce tarif etmeye çalıştığım şey anladım ki mümkün değil. ama aklıma bu fotoğraf geldi. bence en çok yaklaşan bu. 



şimdi gidip içtiğim sigaraların tadını alsın götürsün diye kendimi bir miktar eti cin'e vericem. sonra da dişimi fırçalar, bi' su içer uyurum diye umuyorum. umut fakirin ekmeği. 

siyuleyta 



7 yorum :

  1. Şu kpss'yi gofret gibi yersin sen. Çıtır çıtır...

    YanıtlaSil
  2. Güzel olmuş yeni makyaj.
    KPSS insan üstü bir şey gerektiriyor sahiden:-(
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol aze
      şu sınav geçsin de atanırsam bütün kitapları yakıp buraya fotoğrafını atcam :)

      Sil
  3. güzel olmuş mavilikler filan.. bir bahar havası, coşkusu, enerjisi, sinerjisi, dönercisi, :) bisiklet sürme isteği doldu içime yemin ediyorum..
    ayrıca kolay gelsin, sınavları kim sever ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok iyi olmuş o zaman, kim istemez ki blogu bisiklet sürmeye teşvik etmesin?

      sağ ol atakan, sınav sevilemediği gibi adı bile çikin kpss insanı hayattan soğutuyor. annem benim yaşımdayken çocukları nerde bira gömsek diye küçük hesaplar peşindeydi, ben hala 0,7 kaleme uç takmaya çalışıyorum. fakdisşit!

      cafe ne oldu bu arada, açıldı mı? başlayalım mı reklam kampanyalarına?

      Sil
    2. bkz: kaleme önden uç sokmaya çalışmak :) o tepesindeki kapağı boşuna yapıyorlar değil mi..

      cafe işinde sorun oldu ortaklık ile ilgili, bırakmak durumunda kaldık.. kürkçü tükkanına geri dönüp proje çizmeye devam..

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...