3 Nisan 2016

☼ hellö siprink


aslında bezdim. genel olarak bezmiş durumdayım. günler yaklaştıkça sınav hakkındaki umutsuzluğum artıyor. olmayacak gibi geliyor. 

kafamda sürekli tilkiler dönüyor. genellikle kötü sonuca hazırlıyorum kendimi. olmamasına yani. yoksa olacakla öleceğe çare yok ayrıca her işte bir hayır var derler. öyle mi gerçekten onu da bilmiyorum ama of. 

bunu da yeni moda çıkardı beynim. bir şeyin içinden çıkamayınca "of" diyor. belki de beynim iyi ingilizce biliyor. off diyor bana. kapa makineyi kapa. düşünme. off. pause bile değil. off. 
ay yok daha neler?

bazen ders çalışma şevki gelmiyor. hatta ağlayasım geliyor masaya abanıp. neden neden neden diye de bağırmak falan istiyorum. ama yapmıyorum öyle şeyler. biraz ara verip yine tünüyorum sandalyeye. 

eğer gerrrrçekten ama gerrrçekten o gün kendimden umudu kesmişsemm youtube'dan osmanlı belgeseli ya da inkılap tarihli filmler falan izliyorum. bu arada iyi bildiğim bir sürü şeyi nasıl da unutuvermiş olduğumu fark ediyorum. yaşlanmak mı bu yoksa kafam o iyi bildiklerimi öğrendikten sonra yıllar içinde bin bir çeşit gereksiz şeyle dolduğundan artık beynimin almaması mı bilemiyorum. gerçi sonuçta o da pek genç işi değil. ay yaşlandım mı ben? 

bunu bana sorgulatacak şeyin daha karizmatik bir şey olması gerekiyordu. ne bileyim işte bir şişe pahalı şarap açıp, kafamı da cama yaslanıp eski günleri hatırlayıp falan yaşlandığımı hissetmeliydim. 'kpss'ye çalışamıyorum yhaa yaşlanmışım' demek gerçekten hiç havalı değil. 

yine çok saçma yazı oldu. hiç uyumadım daha da uyumam. 

en iyisi gidip biraz daha soru çözeyim o arada da fonda bu çalsın. 




beyaz takım elbiseli ferdi özbeğen'in, o kırılgan ellerinin ve porselen beyazı piyanosunun da çok hayranıyım bilmiyonuz. 










8 yorum :

  1. Müzik ruhun gıdasıdır sadece onu biliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müzik zevkim tam bir aşure çorbası olduğu için ruhumun baya iyi beslendiğini düşünüyorum :)

      Sil
  2. Asla unutma; dünyanın sonu değil sınavın olumsuz sonucu.
    Sadece çalış. Hiç bir şey olmasa öğrendiklerin kar kalacak, ve şunun şurasında iki ay uykusuz geceler, sıkıntılı çalışmalar. Çalış, olsun bitsin:-)
    Selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi elbette sonu değil, sınavda bir yere atanamasam da yüz tane özel okul var başvurup çalışabileceğim. bir de kriterlerine öyle uyuyorum ki cv yolladığım anda ellerinde güzel bir semerle ooo gönüllü eşek varmış buyrun buyrun gelin diye döneceklerini de biliyorum.

      bu arada öğrendiklerim yanıma pek kar kalacak türde şeyler değil aze, ilkokul öğretmeniyim ben ve sınavda fizik, kimya, lise matematiği soruları falan da var çözmem gereken. bu benim zamanımı boşa harcatmaktan başka bir şey değil. bu salak şeye ayıracağım zamanda kendi alanımda bin tane kitap okur, araştırmalar yapardım, kendime, öğrencilerime de faydam olurdu. bari gerçekten meslek hayatımda kullanacağım şeylerle sınasalar beni. türevmiş integralmiş ne bunlar şimdi? ayh düşündükçe afakanlar basıyor.

      ama dediğini kendime çok söylüyorum, çalış olsun bitsin. ay ben bu başımı alıp nerelere gideyim.

      :)

      Sil
  3. Kpss dünyanın en yıpratıcı ve saçma olayı. Bir arkadaşım şu sınav yüzünden bitki oldu resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendisine en derin yoldaş selamlarımı yolluyorum, umarım istediği yere atanır.

      Sil
  4. Kolay gelsin, benim sınavlarım da başladı ve bazen ben de kağıda öylece bakıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sıçtın mavisi diye bir şey vardı, hâlâ var mı o güzide tamlamayı kullananlar?

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...