9 Mayıs 2016

★smo:25 / 26 / 27 / 28 çelınca yetişmeye geldim

saçaklı'nın tüm soruları burada
tüm cevaplarım da burada

 favori disney karakterim?

çok düşündüm, bulamadım. ne çocukken ne de sonrasında prenseslerle, masallarla arası olan bir çocuk değildim. hayvanlı çocuk dizilerini (mesela lessie) ve çizgi filmlerden de en çok he-man'i severdim. izlerken, orko'yu yakın arkadaşım sanıp film bitince neden benim de yanımda firfir böyle uçuşan bir orkom yok diye üzülürdüm. aha en büyük aşkım orko.


kendisi büyücü bi' tip, esas oğlan he-man'in yancısı. bazen orko'nun ters tepen büyüleri yüzünden burunları boktan çıkmasa da sonunda bir şekilde kazanıyorlar. çünkü iyiler her zaman kazanır. 80'li yılların trt'si bize en çok bunu öğretti. 

tam kadroyu da şey edeyim.  bakın orko uçuyor yine, ay canını yediğim.

ortadaki daş abi he-man. orko'nun altındakiler iyilik savaşçıları, gezegeni koruyorlar. diğer tarafta da kötüler var. boyu devrilesice iskeletor ve adamları, hep bi' kenafirlik hep bi' gudubetlik.. "gölgelerin gücü adınağğğğ!"

 ziyaret etmek istediğim 10 yer?
on tane yer sayabilecek miyim bi' düşüneyim. 

abimle amsterdam.
babamla mısır, piramitler falan.
annemle fransa.
pelin'le yunanistan.
lee ile saraybosna, berlin, brezilya. ama karnavala falan değil, isa heykelinin çok hayranıyım.
küçük duygu ile barcelona, madrid falan oralar, böyle müzeler müzeler.. 
büyük duygu ve serkan'la avustralya.

bir de böyle şili, kolombiya falan ayırmadan güney amerika'ya gitmek isterim. oraları da ferminaanımcığımla gezerken düşündüm şimdi, çok güzel olurmuş. gider gabo'nun mezarı başında ağlaşır sonra da yarın yokmuşcasına tüketilmesi muhtemel tekilalara vururduk kendimizi. (minaaaa bak girme depresyona işimiz var annem!)

 dağınık mıyım düzenli miyim, ben neyim neyim?

ev temiz olsun, etrafta peçeteler, kürdanlar saçılı olmasın da ortada bırakılmış bir kitap, yamuk duran yastıklar falan rahatsız etmez beni. toplarım geçer, nedir yani. ama başkasının arkasını toplamayı sevmiyorum. saçma sapan yerlerden alışveriş slipleri, fişler falan toplamak da sinirlerimi bozuyor. çöp kutusu var çünkü. 

 en sevdiğim üç müzik grubu?

aklıma ilk gelenler pearl jam, whitesnake ve pink floyd. ilk ikisini dünya gözüyle gördüm de pink floyd mucize gibi bir şey olur. 

ay yemin ederim yetiştim çelınca! başardım yahu!

hatta fermina'nın anneli mimini de yapmak istiyorum bugün. az bi' düşüneyim ama önce. 

öptüm.




8 yorum :

  1. Ay 10 yere beraber de gidebilirmişiz, abovvv İsa heykeli bile ahahhahha :D
    O alışveriş kalıntısı küçük kağıtlar yuvamı yıkacak bir gün, çok yıldım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi' gün evde böyle ne kadar çer çöp varsa toplayıp, adliyeye koşucam "al bak sana delil, boşa bizi hemen şu an" diye hakimin önüne atıcam o olucak. ayh ikrah ettim yemin ederim. ahahhaaha bu arada cevaptaki sübliminali anlarsa kocası olan anlar diye düşündüm yazarken, haklıymışım. nedir bu çektiğimiz?

      akşam arjantin'de sızıp sabah kendimizi brezilya'da bulmalı tatil de olur. oradan da bilemedim artık nereye şey ederiz. ayhhh secret yaptım. n'olur olsun.

      Sil
  2. He-man de benden en çok orkoyu severdim , digerlerinden farklıyfı çünkü 😂😂 Aslında güçsüz de degil yani 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok güçsüz değildi, hatta en sonunda çıkıp "evet çocuklaaaar.." diye başlayan bilgece nasihatlar verirdi. gerçi ben en çok başına açtığı şapşallıklar yüzünden seviyordum onu. :)

      Sil
  3. Pearl jam, whitesnake ve pink floyd <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilsen o pink floyd gelsin diye ne adaklar adadım zihin..

      Sil
  4. Bu Orko her bölümün sonunda ders niteliğinde bir şeyler mi söylüyordu bize? hafıza gitti yine :))

    bir topluluk ölçüsü olarak kürdanların saçılı olmaması... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahha ya kürdanlar ve bağzı diğer şeyler bizim evde polemik yaratan konular. yanına bir sürü kürdan alıp fazla geleni farkında olmadan oraya buraya saçan, ayı hayvanının salyasını silip peçeteleri bıraktığı yerde unutan kocama sübliminal yaptım belki okur da imâna gelir diye ama okuyup "yaw he he" şeklinde göz devirmesi de mümkün.

      orko'yu doğru hatırlıyorsun, öyle şeyler yapıyordu "evet çocuklar bakın he-man düşünmeden davrandı, siz böyle salaklıklar yapmayın" gibisinden. ayhhh orko, he-man falan bilen insan görünce çok seviniyorum. saçaklım, voltron'ı da hatırlarsın sen. ergenken bizim kızlarla rock grubu kurup adını voltron koyma hayallerimiz falan vardı. sonra aramızda enstrüman çalan kimse olmadığı fark edince vazgeçtik! ahahhaha ayhh çok saçmaymış. :D

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...