3 Mayıs 2016

★ smo:21 hayat gülünce güzel trallallaala lalalaaaa

saçaklı'nın tüm soruları burada

tüm cevaplarım da burada

★ beni güldüren 5 kelime - söz öbeği?

"sizi gülümseten şey" sorusuna aşırı melankolik şeyler yazdığım için bu soruyu da onunla birleştirip güldüklerimi yazayım dedim. ama aklıma söz öbeği olarak bir şey gelmedi. gittim bilgisayara sakladığım şunları buldum. bunlara öbek öbek gülüyorum ben. 
         

***
***
***

bir tane daha var


sonuncuyu benim cücelerden birinin annesi yolladı geçen gün. görünce kahkahalar atmış "anneeee n'olur bunu öğretmenime yolla. o çok güler buna eminim" demiş. ay kahkahasına kurban olduğum, nasıl da bilirmiş beni. ^_^

bir de şu teyze var. cağğnım benim 



aha bunlara gülüyorum işte. 

öptüm.






3 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. di mi? ve bunu yollayan çocuk 9 yaşında! çocukların mizah duygusuna sahip olmalarına bayılıyorum.

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...