26 Eylül 2016

웃유 imeceli meydan okuma 1

zihnin arka sokakları'nda gördüm ben de gireyim dedim ama şu an gerçekten kime ne okuyorum bilmiyorum. içi yine a4ler, dosyalar dolu heybe gibi çantamla kendimi eve atar atmaz ilk iş mutfağa koşup cezveye sarıldım aynı anda da tütün çantamı yedim gözümle. sigarasızlık kahvesizlik canıma okudu. (burada gözünüzün önüne arkasına bakmadan okuldan kaçan bir quasimodo getirin.) 

çünkü bütün gün nöbetçiydim. nöbetçi olmak son altı saati tamamen ayakta geçirmek, yalnız kalabildiğim 1 dakika bile olmaması ve o altı saatin her ânının çocuk gürültüsüyle dolu olması demek. dinlerken kolay mı bilmiyorum da geçirmesi çok zor. bir sigara tiryakisi için daha da zor. ve o kadar yorgunum ki. maşallah çocuklar da hafta sonu enerji depolayıp semirip gelmişler, susmadılar susmadılar.. kafam da ağrıyor epey ama olsun buralar mim, çelınc, meydan okuma falan olunca şenleniyor. kimseyle konuşmaya takatim yok bari yazayım da dünyam 1 koca, 1 köpek ve 35 çocuktan ibaret kalmasın. sorular tam olarak şöyle: 



beni mutlu eden şarkıları düşününce hepsinin benzer tarafları olduğunu fark ettim, yani melodik olarak bir benzerlik bu. ama içlerinden birini seçmem gerekirse tam olarak şu oluyor.



çünkü bunun sözleri de mutlu ediyor. 


şimdi yazdıktan sonra fark ettim, düpedüz yalan söylemişim. beni bugünlerde en mutlu eden şarkı okulda çalan çıkış zili. daha da mutlu edeni olamaz evet yael naim falan tamamen hikaye arkadaşlar. bu arada o zili seçen değerli eğitimciyi de kutluyor, önünde saygıyla eğiliyorum. kırk yıl düşünsem bu kadar saçma bir teneffüs zili düşünemezdim. o da şu oluyor. 


ya gerçekten ama gerçekten soruyorum. nasıl yahu, neden? ne yaşadın da 'haaa zil olarak bu iyi' dedin.  hadi sen dedin o okulda bir tane aklı yerinde idareci falan yok mudur da 'arkadaşlar galiba saçma bir şey yapıyoruz, bu pek olmadı' demeyi düşünmedi. bu nasıl bir saçmalıktır. neyse şimdi yeniyim okulda ama biraz daha zaman geçireyim şu işe bir el atmayı düşünüyorum. aklınıza gelen ve elbette sözsüz melodi varsa yazar mısınız şu okula düzgün bir teneffüs zili bulalım el birliğiyle. 

ama yine de "okul bitti hadi koş koş evine git kahveni, sigaranı iç" şeklinde beni azat eden göksel'e sevgilerimi sunuyorum. 

ne yazdığımın hiç farkında değilim bence. 
öptüm. 





8 yorum :

  1. Göksel var asın baayrakları <3 Çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bu müzik pek olmamış diye gittiğim idarecilerden biri illa göksel olacak diye diretirse artık o dediğin şarkıyla pazarlık masasına otururuz ne yapalım. :)

      Sil
  2. Okul zili dediğin kulak ziken zırtlak tonuyla "für elize" olmalıdır ya müfredatta yazıyo bu!
    Nöbetçi öğretmene eküri ispitleme olayı hala var mı ilkokullarda? Varsa şahane olay çünkü o. Yaşatılması gereken bir değerimiz.
    Yeni eğitim öğretim yılın hayırlı olsun sonik hanımcığım <3
    Şimdi biraz idmansızlıktan hamlamışsındır sen şöle geçsin bi kaç ay nöbet möbet komaz sana. Sigara içmelik back up atmıyo mu ya diğer öğretmen arkadaşlar? Hacı ben 2 dk cuğara içezeeem benim dükkana bakıver diyip kaçamıyo musun yerine birini dikip? Nebçim de zor iş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya o kadar yeniyim ki okulda daha kimseye nöbet kitleyecek samimiyetim yok ama deniycem yakında onu ben bi. vallahi geçmiyor saatler o nöbet günleri hiç. inşallah dediğin gibi olur da azıcık atarım üzerimdeki hamlığı.

      für elise vallahi sunulabilir bir seçenek. yüz vermezlerse ama hocam bakın bethovın diye sanatsal yoldan şey edebilirim belki.

      ay o eküri ispitlemesi ne ki? ben de bilmiyorum galiba onu hiç.

      Sil
    2. Aaa tenefüste tepişirken sürekli nöbetçi öğretmeni darlardık gidip gidip -örtmenim saçımı çekiyo, örtmenim silgimi aldı vermiyo- bi de böle tırsılan nöbetçi öğretmenler vardı ki, ona şikayet edilme riskini göze almak için önce bi yürek yemek lazım :)))

      Sil
    3. ahahaha çok adiymişsiniz :)))

      Sil
  3. Für Elise?!! diye haykırmaya gelmiştim, çok şükür yalnız değilmişim ahahhhah :D Gökselli zil mi olur yahu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi gökselli zil olmaz olsun! üç gündür youtube senin spotify benim rock şaheserlerinin piyanolu versiyonu var mı diye aranıyorum. hani idareyi rakınrollla korkutmayayayım ama çocukların kulağına da sübliminal yoldan şey edeyim diye ama beklediğim kadar ekmekli çıkmadı bulduklarım. bi tane sweet child o'mine var piyanolu, o fena değil. başka bir şey bulamazsam onla çıkıcam idarenin karşısına.

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...