19 Ocak 2017

✯ #17 çelınc / 3. soru ve "hayatımı yazsam roman olur"culuk

cağnum çelınc (evet artık sahiplendim kendisini) üçüncü gününde diyor ki: 
hayatın bir kitap/film olsaydı adı ve türü ne olurdu?

öncelikle illa bir şey olacaksa film olsun. çünkü anılarımı düşündüğümde bile kafamda hep bir şeyler  çalıyor. film olursa duyguya daha iyi gireriz bence. 

adı ne olsun diye düşünür düşünmez de aklıma ilk gelen: 

"cahildim dünyanın rengine kandım" 

gerçekten ömrüm türlü cahillikler ederek geçti. o ara türlü boka donsuz mu koşmadım, hayatımdaki insanları ite kaka kapı dışarı mı etmedim, fevri çıkışlarla gemiler mi yakmadım..

16 yaşımdayken okulu bıraktım mesela, 17 yaşımda evi terk ettim, tesadüfen bir barda çalışmaya başladım, yıllarca beyoğlu sınırları dahilinde adım atmadık bar meyhane, kafaya dikilmedik rakı, şarap bırakmadım. 

19 yaşımdayken hayatımın aşkını bulduğumu anladım, onunla olabilmek için neredeyse hayatımdaki her şeyi boşverdim. 

26 yaşımdayken öz be öz hayatımdan ikrah edip memleketten göç ettim. 

32 yaşımda o gittiğim memleketten de sıkıldım, geri döndüm. 

ve bana tüm bu delilikleri yaptıran tek şey dünyanın rengiydi bence. başka bir açıklama bulamıyorum. dünya çok renkliydi ve bir şeyler sıkıcı olmaya başladığında aklıma ilk gelen çeşitli cahillikler yapmaktı çünkü böylesi daha eğlenceliydi. 

ha pişman mıyım, değilim çünkü şu an mutluyum. dışarıdan bakıldığında işinde gücünde, gayet aklı selim bir insan gibi görünürken çok yakınlarım hariç kimsenin bilmediği saçma ve değişik ve hatta bir takım illegal deneyimlere sahip olmaktan da çok memnunum. ayrıca yanımda 19 yaşımdayken hayatımın aşkı olduğunu düşündüğüm adam var. o cahilliklerin yarısında falan yanımdaydı, şimdi yine öyle. bu da güzel oldu. 

türüne gelince, komedi ağırlıklı ama aynı zamanda aşklı meşkli psikolojik drama olabilir. (ne dediğini bildiğinden emin değildi.) 

o zaman ufak çaplı bir soundtrack yapmadan gitmeyeyim. her zamanki gibi play tuşuna basınca youtube linkine gitme teknolojisi de hediye. 

joy division - she's lost control 

beatles - yellow submarine 

salif keita- nyanyama 

yeni türkü - yağmurun elleri

victor deme - djon maya 

patti smith - because the night 

tina arena - un autre univers 


en sevdiğim şarkılar değiller. ama hayatım film olacaksa bunlarsız olmaz bence. 

ve elbette bonus track 

neşet ertaş - ahirim sensin 


öptüm.

8 yorum :

  1. Hakkaten film gibi hayatlar var. Senin filmde şöyle bir ayrıntı var. Senaryosunu sen yazıp yönetmişsin. Ve hatta oynamışsın. Başkalarının senim için biçtiği hayatı kabullenmeden. Bunlar insanı geliştiren, olgunlaştıran tecrübeler.
    Yok yok bu challenge nerden bakarsam bakayım çok iyi oldu. Çok sağol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hiç yazıyor ya da yönetiyor gibi hissetmedim. hatta oynuyor gibi de hissetmedim. katıksız goygoy idi aslında ve şimdi de çok farklı değil gerçi. yani ne yaptığımı gerçekten bildiğimi sanmıyorum. :)

      rica ederim. :)

      Sil
  2. İçimizdeki canavarı ortaya çıkarttın Sonic hanımcığım :)))
    Hepimizin hayatından roman çıkacak :)

    Hatalar, ders alabiliyorsan tam da sevilesidir...
    Sen de doldurmuşsun çuvalını, en öenmlisi güzel bir aşkı kucaklamışsın..
    Mutlusun da anladığım kadarıyla...
    Sorun yok o zaman :)
    Neşen, enerjin ve aşkın bol olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa evet epey mutluyum, eksilenlerden, şimdinin toplamından falan böyle hepsinin neticesinden mutluyum. güzel dileklerin hepimizin olsun. :))

      Sil
  3. Bence dünyayı deliler değiştirir.Mutlaka ağır bedeller ödemişsinizdir ama kazanımlar daha fazladır bence :) Samimiyetiniz için de ayrıca teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eksi artı, ne geldi ne gitti bilmiyorum ama bunlar olmasa ot gelip saman gelmiş gibi hissedebilirdim belki kendimi. delilik kotası açısından içim rahat. :))

      Sil
  4. ooo çarpıcı bir hayat
    renkli rengarenk
    aşk dolu yılların olsun

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...