17 Ocak 2017

✯ adını #17 çelınc koydum


şu an sizleri bir önceki yazıya gelen on yorumu okumanın ve çelıncta yalnız bırakılmamanın sevinciyle selamlıyorum. katılımcı listesinın zaten okumayı en sevdiğim blog arkadaşlarımdan oluşması şahane ama yeni tanıyacağım komşular da olacak. zaten bu mimlerin, çelıncların falan bir diğer güzel tarafı da okuyacak yeni bloglar keşfetmek. 

o zaman tutmayın, başlıyorum. 

ayhh ilk soru bu kadar zor olmamalıydı sanki ama aldık başımıza bi' dert artık yapacak bir şey yok. 

diyor ki "kendini 5 sözcük ile anlat." 

aklıma hiçbir şey gelmeyince google'dan sıfatlara baktım. dedim en azından oradan kendime bir şeyler beğenirim ama işin içinden çıkamadım. sonra gittim abimin de içinde olduğu en yakın arkadaşlarım listesine mesajlar attım. dedim ki beni bir kelime ile tanımlayın. şöyle cevaplar geldi. 

abim dedi ki: inat 

küçükken onu kızdırdığımda beni ellerimden bağlayıp annemin gardrobuna kilitlemişliği var. her saat başı gelip "özür dileyecek misin?" diye sormasına rağmen "haaaayır!" diye bağırdığım ve saatlerce direndiğim o gün çok emin olmuş tehlikeli boyutlara varan inatçılığımdan.  konuyu hatırlamıyorum ama o an haklı olduğuma çok emin olduğum için özür dilemeyi kabul etmediğimi çok net hatırlıyorum. 
o kadar saat ne yaptın dolapta derseniz onu da hatırlıyorum. önce a ile başlayan bütün şarkıcıların şarkılarını, sonra b ile başlayan, c,d,e... annem işten dönüp beni azad edene kadar bağıra bağıra şarkı söyledim. artık o da nasıl bir manyaklıkmış bi' korktum şu an. 

ceren dedi ki: rengarenk. "nasıl yani rengarenk?" deyince de bunu yazdı. 
canım benim ya, ne güzel laflar sıralamış. kurban olurum. 


sonra gürtan dedi ki: yoda

hiç aklıma gelmezdi böyle bir şey diyeceği ama birbirimizin ailesi gibi geçirdiğimiz okul yıllarımız ve sonrasında işlerin içinden çıkamadığında gelip bir şeyler danıştığı günleri hatırlayıp cedaylar cedayı olmanın gururunu hissettim bir kez daha. (cağnum gürtan sen de herhangi bir ceday değilsin benim için, gönlümün luke skywalker'ı.)

bu da pelin'den: içten 

içten ve samimiymişim. onunla da yakın arkadaşlığımız okulda insan gibi pizza yiyelim diye gittiğimiz mekanda birdenbire kendimizi ana babamıza ağız dolusu küfürler ederken bulduğumuz ve bundan hiç gocunmadığımızı hissettiğimiz an başladığı için bu cevap çok mantıklı. bir de gerçekten sevdiğimi gerçekten saçma bir şekilde seviyorum ben. 

terlediyse sırtına bez koyayım,  kızdırdıysa "yapacağın işe kafam girsin" şeklinde atar yapayım ya da işte özlediysem falan gece uykumdan uyanıp mesaj atayım, uyanırsa da uyansın yani off n'apayım tarzı bir sevgi bu. neyse ki yansıması "içten" şeklinde oluyormuş.

peki hemen ardından bir film kahramanına daha benzetilmeme ne demeli?

çünkü betül dedi ki: khalesi

çünkü onun gibi mücadeleci, din-dil-ırk ayrımı gözetmeden insancıl, hak savunucusu bir tipmişim. ayrıca onun ejderhaları gibi benim de köpeklerim oluyormuş hep. 

ay bunlar fani dünyada duyduğum en güzel sözler olabilir. 

alt alta okuyunca arkadaşlarımın cevapları ile aşırı onore oldum şu an. ne güzel şeyler düşünüyorlarmış, iyi ki sormuşum. ama bence beni tanımlayan kötü sıfatlar da var. 

mesela tembel değilim ama son andacılık (var mı şunun yerine koyabileceğim daha  düzgün bir sıfat?) ruhuma işlemiş. bu konuda pek iyi değilim, illa ki son ana kalacak o işler. daha neler yazarım kendimle ilgili ama en rahatsız olduğum şeylerin başında bu geliyor olabilir. gerisine hiç girmeyip zirvede bırakmak istiyorum. 

çelıncın zorlu başlayan ilk günü bana kendimi iyi hissetmediğimde falan gelip okuyacağım şahane bir yazı hediye etti resmen. 

it's a miracle değil de ne? 

o zaman bu da yazının şarkısı olsun ben de yayınladıktan sonra tekrar okurken disco figürleri yapayım oturduğum yerde.


hu hu huww huu! 

öptüm. 

14 yorum :

  1. Harika! Arkadaşlarının tanımları kafamdaki Sonik Hanım imajıyla birebir örtüştü:)

    YanıtlaSil
  2. Ne zaman sarılıp öpüşücez, ben de bunu bilmek istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu ben de bilmek istiyorum yhaaa! ama belki şu sömestr tatilinde bi çılgınlık yapıp kendimi atarım ankara'ya. hatta sırf belki kendim oralara gelirim diye (neredeyse 1,5 senedir sakladığım) yeni yıl kutunu da vermedim hâlâ postaya. ay inşallah gelebilirim!

      Sil
  3. İnat hepimizde var galiba :) Bu arada yoda deyince, bir dostum da bana yoda der ama sebebi mesajlaşırken cümlelerimin fevkalade düşüklüğü ve bozukuğu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inat bence güzel bir şey. (ya da ben üzerimden bir türlü atamadığım için bu halimi sevmeyi öğrendim)

      yodalığın ise her türlüsü baş tacı :))

      Sil
  4. Ay aman da ne güzel oldu, ben de benim bloggerleri harekete geçirdim, bir kısmı yazmaya koştu. Bknz: mariantrikot

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yeni bloglar tanıyorum ben de bu sayede, çok güzel oldu! :)

      Sil
  5. Merhaba. Bende Leylak Dalı'nın bloğunda gördüm ve katılmaya karar verdim buna.
    Vee sitenizi yeni keşfetmek de çok güzel oldu.
    Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz. ben de aynı şekilde yeni bloglar tanıdığım için çok seviniyorum. :) teşekkür ederim, sevgiler.

      Sil
  6. adın sevda mısın seninn ne kadar güzeel ben de ilerde kızım olursa adını sevdaya yakın sevgi koymak istiyorum :)
    bana göre adına yakışır birisin oldukça sevecen bu da 6. madde olsunn :)

    şu köpeciğe baktıkça güldüm bi mutlu oldum iyi ki varlar <3

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir challenge'miş bu gece gördügüme üzüldüm açıkçası.

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...