16 Ocak 2017

➳ gelin çelınc şaapalım

bütün hafta sonum karne yorumu yazmaya çalışmak ve bunalınca kahvemi alıp bloglara kaçmakla geçti. epey şey birikmiş okuyamadığım, kimine yorumla salça oldum kimine ne yazsam bilemedim. aslında bence genel bir mutsuzluk hâli var hepimizin üzerinde. mutsuzum yazıldığı için değil, o hissi sosyal medya şeylerinden sadece burada gerçek anlamda hissedebildiğimi bildiğim için. 

aralarda pinterest'te de gezeyim dedim. gezerken ecnebi bloggerların challenge sorularına denk geldim. kıskandım gittim aradım falan kendime onların karmaşık listelerinden yeni bir liste yaptım. buyrun nur topu gibi çelıncımız.



bu kez 30 günlük değil çünkü 17 soruyu anca buluşturup denk getirebildim, ayrıca 30 gün için nedense kendime güvenemedim ve bir de 17 benim en sevdiğim sayı. ha bir de 2017 falan falan.. (burada, lafı uzattığım için kendime göz deviriyorum aslında)

sorular çok şahane değil ama biz de manyak gibi ne kadar düzgün çelınc varsa hepsini yapmışız önceden, tırt mırt idare edeceğiz artık. amaç buralarda olmak. 

iki gün sonra yani ayın on yedisinde başlayalım diyorum. iyice içimize kapandık azıcık da saçılalım artık bence. birbirimize ihtiyacımız var. en azından benim size var. 

kimler burada?

30 yorum :

  1. aa sonikcim yaa niye haber vermiyorsun bu kızın sesi soluğu niye çıkmıyor diye bakmaya gelmesem haberim olmayacak nerde bir challenge varsa orada mariposa hazır ve nazırdır :D

    YanıtlaSil
  2. Dün sayfana baktığımda aslında yeni postların görünmüyordu. Şimdi baktım hem meydan okuma gelmiş hem Leia :) Söylememe gerek var mı.. Ne zaman başlıyoruz olaya :)

    YanıtlaSil
  3. iyiymis.. Hareket iyidir..

    YanıtlaSil
  4. Ben de varım tabii ki, yaş ortalaması nasıl yükselecek yoksa :)

    YanıtlaSil
  5. Yeyyy ben de varım sorular güzel olmuş ^^

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, fermina daza'dan geldim ama baya tanıdık gördüm :). Challenge ilgimi çekti sanırım yapacağım, gün be gün olmasa bile kısadan bir yapasım geldi :).

    YanıtlaSil
  7. sayende bloğuma düzenli yazarım
    emeğine ve yüreğine sağlık
    leylağımdan duydum bir koşu geldim
    ne güzelmiş liste
    her gün bir soru üzerine mi yazacağız?
    tam anlayamadım onu :((

    YanıtlaSil
  8. İşte geldim burdayım ben bu işte ustayim 🤓 bloga bol yazı gelecek oley!

    YanıtlaSil
  9. şahaneymiş, gecikmeli olarak ben de diyebilirim herhalde :)

    YanıtlaSil
  10. Ne zamandır açıp açıp bakiyordum yeni yazı var mı diye, varmış! Pek sevindim, takip ettigim herkes ben de yazarim demiş üstelik. Ay cok hosuma gitti, ben de varim!:)

    YanıtlaSil
  11. http://mavianne.blogspot.com.tr/2017/01/mannequin-challenge-degil-bizimki.html

    sevgiler size

    YanıtlaSil
  12. Leylak'tan öbürü ben de dahil oldum çelınca, merhaba! :)

    YanıtlaSil
  13. Lale'nin Bahçesinin yıldönümünü kutlayıp çıkacaktım, çelincı gördüm.Gecikmeli olacak benimki..

    YanıtlaSil
  14. Merhabaaa, ben de varım ^.^

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar, buralar bi' hareketlendi, challange dediler geldim:D Çok da güzelmiş, biraz gecikmeli oldu ama ben de katılmak istiyoruum.:)

    YanıtlaSil
  16. Ben de geç gördüm :) Yapan arkadaşların yazılarını dikkatle okuyorum :) Kolaylıklar :)

    YanıtlaSil
  17. Geç kalmadıysam ben de katılabilir miyim?

    YanıtlaSil
  18. bir deneyeyim bebekle bakalim ne kadar olacak :)

    YanıtlaSil
  19. Merhaba... Gecikmeli bende katılabilir miyim ?

    YanıtlaSil
  20. bir deneyeyim bebekle bakalim ne kadar olacak :)

    YanıtlaSil
  21. Ben de yarın başlıyorum. Bugünün yazısına karıştırmak istemediğimden yarına planladım ve ilk beş soruyu yarına yazdım. :)

    YanıtlaSil
  22. Ben 3 gün rötarla arkadan geliyorum :)

    YanıtlaSil
  23. Ben de gecikmeli olarak katiliyorum:)

    YanıtlaSil
  24. Akşam Sefası bloğundan duyup geldim.Umarım geç değildir başlamaya; )

    YanıtlaSil
  25. Bazı sorularda biraz kassam da kendimi ben de katıldım.. güzel hareketler bunlar..

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...