5 Temmuz 2017

➳ boş beleş anlatmaya geldim


çok komik değil mi?  evde bir yerlere de asasım var. peki hangi ev? yeni ev. 

belki de bu yazın en güzel esen gününden ve yeni evden bildiriyorum. yaklaşık on gündür falan bu yeni evde iyi hissediyorum. lee'ye ve bence sifu'ya da iyi geldi burası. son üç seneyi geçirdiğimiz mahalleden sonra burada yuvamıza dönmüş sayılırız. hem evin kendi güzel, sokağı, mahallesi güzel. kapının önü sokulgan kedi ve köpeklerle dolu. 

bu alttaki pofuduk mesela bütün gün apartmanın önünde sevilmeyi bekliyor öylece. 
bu arada apartmanımızın adı var ve etrafımızda üzerinde bilmem ne inşaat yazan binalar yok.  bu da iyi geldi epey. 

eski mahalleden ayrılmadan karnelerini de verdim çocukların. her ayrılık üzüyor, bu da üzdü. ama olsun, hepsi birinci sınıfı 5 yıldızlı pekiyilerle bitirdiler. ayrıldığımız için 'alın alın gönlümden koptu pekiyisi' değil, koca bir sene okula devam etmeleri bile takdir edilesi bir şeyken onlar çalıştılar, ödevler yaptılar, hamileliğin sabrımı taşırdığı günlerde bana bile katlandılar. altı yaşındaki çocuğa göz devirmek nedir di mi? ama var yani bunu da yapmışlığım. haklarını helal etsinler. "keşke üniversitelerini bile ben okutsam" diye düşünecek kadar bağlanırken hep de erken ayrılıklar geliyor başıma. bakalım bir sonrakilerle neler yaşayacağız. 

aslında yeni evin başlıca sebebi de ağustosta başlayacak olan yeni okul. herkes tatildeyken biz niye orada olacağız, cüceler gelmeden 1,5 ay önce gidip de ne yapacağız, on beş gün önce başlayınca bile geçmeyen saatler nasıl geçecek bilmiyorum. 

o arada olmam gereken bir de ameliyat var. riskli bir şey değil aksine kolay bir ameliyat dedi doktor ama ben yine de korkuyorum. ameliyattan değil de sonrasından daha çok. hayatımın şeklini değiştirebilir o ameliyatın sonucu. bilmiyorum. anlatmak için hazır değilim ama belki her şey bittiğinde ve yeniden başladığında, oh dediğimde anlatabilirim. 

kısacası eski bir şeyleri geride bıraktım, yeniye attım kendimi ve sonrası için beklediğim hatta durduğum bir dönemdeyim. dururken geceleri ezel izliyor gündüzleri de ev işi falan yaparken "acaba nasıl zayıflayabilirim" diye düşünüyorum. tartıda hiç görmediğim bir kiloyu miras bıraktı bana hamilelik. kendimi iyi hissetmem için başladığımın da altına inmem gerekiyor ve bunun için kendime altı ay süre verdim. aslında o süreyi ben vermedim, kafamdaki planlar bunu gerektiriyor. 

aslında bana bu kadar kilo aldıran şey sadece hamilelik değil öğrendiğim gün pat diye sigarayı bırakmamdı. neredeyse yirmi yıldan sonra bilemedim tabi sigara yerine ne koyacağımı ve onu da gömeyim, oh bunu da lüpleteyim derken bir anda ipin ucu kaçıverdi sonra da zaten rejim falan yapacak halim yoktu. 

ama lütfen sigaraya geri başlamayayım. 

canım bazen çok istiyor. deseler ki aa aslında sigara hiç de sağlıksız bir şey değilmiş yemin ederim o anda alır sekiz tanesini aynı anda yakıp sokarım ağzıma. 

zaten içki de içmiyorum. lee ile çılgın bir gece geçirmek istediğimizde ezel açmadan önce gidip çekirdek alıyoruz. long live çekirdek! 

şu kadarcık ve biliyorum ki aşırı sıkıcı yazıyı on saatte falan yazdım. ama hiç yazmamaktan iyidir bence. 

belki sonra geçen gün duşta düşünürken nasıl vlogger olamayacağıma karar verişimi anlatırım. 



7 yorum :

  1. Bir süredir yoktum ben. Döndüm ve yazdıklarınızı okudum. Yeni ve eski yazılarına binaen, en iyisi hiçbir şey demeden, pozitif enerji göndermek sana. Dilerim ameliyat da güzel şekilde sonuçlanır ve sonrası iyi olur.

    Z.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farkındayım olmadığının, iyi ki de döndün. havada kaptım güzel enerjini zihinciğim.

      Sil
  2. Yeni ev yeni hayat her zaman iyidir. Umarım ameliyatınız kolay geçer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle olmasını umuyorum ben de. <3

      Sil
  3. Sonik bebik! Ameliyat çok başarılı geçecek <3 mikrocerrahi neyim aldı yürüdü gızım, hata payı yok.

    Cillop gibi yapacak operatör doktorun ne yapılacaksa. Sonucunda hayatında değişen şeyler de güzel değişimler olacak böylelikle <3

    Yeni evin, yeni okulun, yeni sokak köpüşün uğurlu olsun!

    Boş geyiğini özledim ayol, yaz artık buralara boş boş konuşalım.

    YanıtlaSil
  4. Sigarayı bırakıp kilo alanlar hep tekrar sigaraya başladıklarında eski kilolarına geri döneceklerini zannederlermiş ama yapılan araştırmalar bunun doğru olmadığını göstermiş maalesef:( O yüzden boşuna başlamayın.

    YanıtlaSil
  5. vlogger olamayacağına karar verişini okumak için bekliyoruz... baksana ben bile geldim :)

    YanıtlaSil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...