8 Ekim 2017

➳ dün bütün gün uyudum.

geçtiğimiz hafta bitmek bilmedi. bir yerlerde düşüp kalmadan ve birilerinin kafasını-kalbini kırmadan cumayı görmeyi başardım.

cuma gecesi cool kocam lee'nin canı şarap istedi. bana da erik likörü gibi değişik bir şey almış. şekerli ama güzel içiliyor. 

sabaha kadar oturduk. yine çok konuştuk. birlikte ve ayrı geçen 17. senemize girerken hâlâ bu kadar çok konuşabiliyor olmamıza çok seviniyorum. 

sabahı gördükten sonra uyuyup kalmışım kanepede. uyandığımda yanımda yoktu. yorganları daha çıkarmadık. evde ısıtan bir tek battaniye var, onu da bana örtmüş. donmuştur pikeyle diye düşünerek yanına uçtum. sarıldım uyuduk. 

akşama doğru uyandık. hafta sonu kahvaltılarında menemen seviyor. ekmek almaya gittiler sifu'yla. üşenmemiş aşağıdaki fırına inmiş. sıcak ekmekleri gömerken tv karşısında haberlere atar yaparak tıkındık. 

çok da iyileşmediğimi biliyorum. bir tylolhat daha patlatayım dedim. lee blog açmak istiyor. onun için pattern falan bakınırken uyku bastırdı. on gibi uyumuşum.

bir kaç saat önce yine kanepede uyandım. o yine içeride uyuyor sandım. belli ki saat sabah 6-7 falan. doğrulmaya çalışırken seslerini duydum. çalışma odasından gitar sesleri geliyor. 

gidip öptüm. kahve yaptım.

kendi kahvemi alıp salona döndüm. camı açtım biraz hava alsın. sonra da bilgisayarı aldım kucağıma, belki blog yazarım diye. 

yağmur yağıyor, sifu derin uykuda, evimiz sıcak ve huzurlu, lee içeride gitar çalıyor. mutluyum. 

içimden sadece bunları yazmak geldi. 






8 yorum :

  1. Aylavyu <3
    O Sifu'yu böğrüme basıp yoğura yoğura sevmezsem gözüm açık gidecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aylavyutuu <3 o da senin yollarını gözlüyor.

      Sil
  2. Yılları devirdikten sonra bile keyifle konuşuyor olabilmek şahanedir!

    YanıtlaSil
  3. oha mis gibi haftasonu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarım kalmış çelınclarla yaşıyoruz di mi senle?

      Sil

Yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...